En fazla nickimin üstüne çizgi çekerler de gidinya yandaşlar bir araya geldi gelin üstüme üstüme. Bırak hizmet sözleşmesini 1 saat bile kullanmadığım hizmet parasını kendine helal olarak kabul ediyorsan yolun açık olsun.Bu kadar konu ve mesajdan sonra nasılsa benim sana verdiğim paradan daha fazla zarara girersiniz nasılsa..
Kendi ağzınızla söylüyorsunuz amacınızın karalama olduğunu. Normal şartlarda benim hizmetide kesmem gerek fakat onuda yapmıyorum.