Meyt sordum şekerim merak etme vardır o arkadaşın loglarında..Sorun yaşamassınız dediler..
Ayrıca diyorumya hostuna çamuratmıyorum doğrudur sizin siteleriniz 1 senedir açıktır sorununuz yoktur ama benim isteklerime uymadı hosting ve kullanmak istemdim.
Ayrıca Takunya kardeşim bana hizmet sözleşmesini oku oku deyip durma. hizmet_sozlesmesi.php de senin elinde oraya senin istediklerini istediğin zaman yazacaksın tabi.Editleyip editleyip oku deme bana.Koca firma hesapta böyle ufacık birşeyde takılıp kaldınız.Müşteri memnuniyeti diye bir kavram yok hehralde. Şöyle insanlara hoşgörülü davranma yani Esnaflık ruhu yok sanırım.
Şuanda sen "Bilgilendirme mi" yapıyorsun ? "Karalama mı?"
Kanıtsız şekilde firmayı karalıyorsun, Sözlerine bence dikkat et. Uzakşaltırılabilirsin.