Oku oku hala masal oku. takunya

Meyt arkadaşım parası önemli değil ben parasını yazmışmıyım hayır 10 lira olur 100 lira olur.Yazımda anlatmak istediğim o değildi.Tamam arkadaşın hostu iyidir güzeldir hiçbir zaman hostuna çamur atmadım dediği gibi reseller hesabımda şuan açıkmış ve sorun yok fakat ben bir müşteri olarak hostu aldım ve hehrangi bir nedenden dolayı vazgeçtim hemde aynı saat içinde yani hostunu kullanmadım bile.Yemişim hizmet sözleşmesini yaptığı para benim cebe girdi bidaha zor çıkar..Herneyse ben bilgilendirme amaçlı açtım konuyu..