--konu dışı--

siz ikinizin isimservers ile alakanız varmıydı önceden..?

TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten komiksiniz hocam.

Biz size hizmet sağlarken Geri ödeme mevcut ve Belirttiğiniz scriptler sorunsuz çalışacak demedik !. Dediysek log koyunuz.

Reselleriniz sorunsuz açık ve çalışır durumda. Belirttiğiniz script için destek vermemekteyiz. Bize dersenizki bu scriptin çalışması için xxx özellikleri olması lazım. Ekleyelim. Fakat satış esnasında size hiç bir şekilde temenni vermedik.

Geri ödeme yapılmayacaktır.

İyi günler
MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FX Bilişim'den Bayi hosting aldım, Çok ilgi gösterdi Mustafa Bey..

Hosting paketi almışsınız, Nekadardır ki arkadaşım.. 10Lira, 20 Lira..

Ve şuanki sorunlarınızı satış gerçekleşmeden önce Mustafa beye sordunuz mu ? Cevabınız hayır ise haklı olacabileceğiniz durum yok.