• 06-02-2007, 10:28:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1- Hosting Firmalarını zorunlu webmasterleriymiş gibi görenlerden,
    2- Sizde "şu reseller paketi" veya "şu sunucu" veya "şu paket" nekadar diyip siz "şu kadar" dediğinizde "aaa neden sizde bukadar gecende bi yerde sordum şukadardı" diyenlerden,
    3- Websitesini incelemeden gelip soru sorunlardan,
    4- Bize sunucu sağlarmısınız ( ama ücretsiz sizin reklamınızı yapacağız bir nevi sunucu sponsorumuz olun diyenlerden )
    5-Örneğin bizde 1 paket var Yıllık 20 ytl ( başımıza çok geldiği için yazıyorum ) Bu 20 ytl yi yıllık değilde günlük yada aylık ödemek istiyoruz diyenlerden,
    Kimse kusura bakmasın bende içimi döküyüm dedim.. Hep müşterilermi yazacak buraya şikayetciyiz diye bide biz yazalım.
  • 06-02-2007, 10:49:37
    #2
    Tamam Boyle Diyenlerden İkisini Dovelim Olsun Bitsin.
    CanliDestek, Ne Demisler Musteri Her Zaman Haklıdır.
    Ya Bu Deveyi Guder, Yada Bu Diyardan Gidersin...
    Hayat İşte, Ekmek parası Kazanıyorsun Türlü Türlüsüyle Karsılasıyorsun
    Sana Bu Soruları ve Sorunları Yasatanlarda Aynı Sekilde..
    Yapacak Bisey Yok!..
  • 06-02-2007, 10:49:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hosting konusu gerçekten Helede Türkiyede son zamanki olaylardan sonra 1-2 sağlam bilinen sırketler dısında alınmamalı.

    Yani kendim dc ortagıyım ama hıc sunucu satmak aklıma gelmedı genelde sırketlere kiraladıgımız ıcın.Host işi kolay değil ya

    Allah kolaylık versin yapanlara
  • 06-02-2007, 10:51:15
    #4
    darjeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ewt karedşim katılıyorum ben şikayetçiyim destek msninine gelip küfür edenlerden ekleyip sen kimsin diye soranlardan ve gelip bu msnden geyik yapmak isteyenlerden şikayetçiyim
    Msnde satış yapma canlı destek yap yada sabıt bır numara

    Sonucta host ısı yapıyorsun.Şirket acıp vergını vermen gerekiyor değil mi?

    Saygılar
  • 06-02-2007, 10:51:35
    #5
    Sizde site üzerinden ticket sistemi kullanın
  • 06-02-2007, 11:06:39
    #6
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde site üzerinden ticket sistemi kullanın
    En sağlıklısı, en mantıklısı.
  • 06-02-2007, 11:10:58
    #7
    aynı sorun bende de vardı ;

    buraya bakınız ; https://www.r10.net/webmaster-genel-k...i-sanirim.html



    ya bide şey var hem ekliolar 2-3 ay geçio sonra "slma tanıyamadım?" diyolar bende anlatıorm eklemişsniz diye.hayır diyor sonra tanışmıyoruz deyip engelliyor
  • 06-02-2007, 11:23:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu sorunlar msndede aynı maildede aynı ticketdada aynı telefondada aynı. sadece msnde değil yani.

    1 gün yaşadığım olayı anlatayım.sitemizdeki canlı destek paneline 1 kişi geldi arkadaşım merhaba nasıl yardımcı olabiliriz dedi. paneldeki arkadaş da ben sohbet odası arıyordum burayı buldum sohbet edebilirmiyiz dedi. hani derler yaa koptuğum an o andır sedat abi diye
  • 06-02-2007, 13:11:13
    #9
    kr:
    slm
    kr:
    sen kimsin
    kr:
    ?
    HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
    siz ekledınız beni
    kr:
    ben kürşat
    kr:
    sen
    kr:
    ?
    HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
    ne iş yapıon birader sen?
    kr:
    sen ne iş yapıyorsan

    30 sn önceki konuşma