1- Hosting Firmalarını zorunlu webmasterleriymiş gibi görenlerden,
2- Sizde "şu reseller paketi" veya "şu sunucu" veya "şu paket" nekadar diyip siz "şu kadar" dediğinizde "aaa neden sizde bukadar gecende bi yerde sordum şukadardı" diyenlerden,
3- Websitesini incelemeden gelip soru sorunlardan,
4- Bize sunucu sağlarmısınız ( ama ücretsiz sizin reklamınızı yapacağız bir nevi sunucu sponsorumuz olun diyenlerden )
5-Örneğin bizde 1 paket var Yıllık 20 ytl ( başımıza çok geldiği için yazıyorum ) Bu 20 ytl yi yıllık değilde günlük yada aylık ödemek istiyoruz diyenlerden,
Kimse kusura bakmasın bende içimi döküyüm dedim.. Hep müşterilermi yazacak buraya şikayetciyiz diye bide biz yazalım.
Bende Şikayetciyim!!!
53
●2.273
- 06-02-2007, 10:28:15Üyeliği durduruldu
- 06-02-2007, 10:49:37Tamam Boyle Diyenlerden İkisini Dovelim Olsun Bitsin.
CanliDestek, Ne Demisler Musteri Her Zaman Haklıdır.
Ya Bu Deveyi Guder, Yada Bu Diyardan Gidersin...
Hayat İşte, Ekmek parası Kazanıyorsun Türlü Türlüsüyle Karsılasıyorsun
Sana Bu Soruları ve Sorunları Yasatanlarda Aynı Sekilde..
Yapacak Bisey Yok!.. - 06-02-2007, 10:49:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hosting konusu gerçekten Helede Türkiyede son zamanki olaylardan sonra 1-2 sağlam bilinen sırketler dısında alınmamalı.
Yani kendim dc ortagıyım ama hıc sunucu satmak aklıma gelmedı
genelde sırketlere kiraladıgımız ıcın.Host işi kolay değil ya
Allah kolaylık versin yapanlara
- 06-02-2007, 10:51:15Msnde satış yapmadarjeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canlı destek yap yada sabıt bır numara 
Sonucta host ısı yapıyorsun.Şirket acıp vergını vermen gerekiyor değil mi?
Saygılar - 06-02-2007, 11:06:39En sağlıklısı, en mantıklısı.UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2007, 11:10:58aynı sorun bende de vardı ;
buraya bakınız ; https://www.r10.net/webmaster-genel-k...i-sanirim.html
ya bide şey var hem ekliolar 2-3 ay geçio sonra "slma tanıyamadım?" diyolar bende anlatıorm eklemişsniz diye.hayır diyor sonra tanışmıyoruz deyip engelliyor
- 06-02-2007, 11:23:26Üyeliği durdurulduArkadaşlar bu sorunlar msndede aynı maildede aynı ticketdada aynı telefondada aynı. sadece msnde değil yani.
1 gün yaşadığım olayı anlatayım.sitemizdeki canlı destek paneline 1 kişi geldi arkadaşım merhaba nasıl yardımcı olabiliriz dedi. paneldeki arkadaş da ben sohbet odası arıyordum burayı buldum sohbet edebilirmiyiz dedi. hani derler yaa koptuğum an o andır sedat abi diye
- 06-02-2007, 13:11:13kr:
slm
kr:
sen kimsin
kr:
?
HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
siz ekledınız beni
kr:
ben kürşat
kr:
sen
kr:
?
HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
ne iş yapıon birader sen?
kr:
sen ne iş yapıyorsan
30 sn önceki konuşma
genelde sırketlere kiraladıgımız ıcın.Host işi kolay değil ya