aynı sorun bende de vardı ;
buraya bakınız ;
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...i-sanirim.html
ya bide şey var hem ekliolar 2-3 ay geçio sonra "slma tanıyamadım?" diyolar bende anlatıorm eklemişsniz diye.hayır diyor sonra tanışmıyoruz deyip engelliyor