Arkadaşlar bu sorunlar msndede aynı maildede aynı ticketdada aynı telefondada aynı. sadece msnde değil yani.
1 gün yaşadığım olayı anlatayım.sitemizdeki canlı destek paneline 1 kişi geldi arkadaşım merhaba nasıl yardımcı olabiliriz dedi. paneldeki arkadaş da ben sohbet odası arıyordum burayı buldum sohbet edebilirmiyiz dedi. hani derler yaa koptuğum an o andır sedat abi diye