1- Hosting Firmalarını zorunlu webmasterleriymiş gibi görenlerden,
2- Sizde "şu reseller paketi" veya "şu sunucu" veya "şu paket" nekadar diyip siz "şu kadar" dediğinizde "aaa neden sizde bukadar gecende bi yerde sordum şukadardı" diyenlerden,
3- Websitesini incelemeden gelip soru sorunlardan,
4- Bize sunucu sağlarmısınız ( ama ücretsiz sizin reklamınızı yapacağız bir nevi sunucu sponsorumuz olun diyenlerden )
5-Örneğin bizde 1 paket var Yıllık 20 ytl ( başımıza çok geldiği için yazıyorum ) Bu 20 ytl yi yıllık değilde günlük yada aylık ödemek istiyoruz diyenlerden,
Kimse kusura bakmasın bende içimi döküyüm dedim.. Hep müşterilermi yazacak buraya şikayetciyiz diye bide biz yazalım.