• 06-02-2007, 13:28:58
    #10
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kr:
    slm
    kr:
    sen kimsin
    kr:
    ?
    HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
    siz ekledınız beni
    kr:
    ben kürşat
    kr:
    sen
    kr:
    ?
    HTservers | Müşterim olmayan soru sormasın..Yoğunum:
    ne iş yapıon birader sen?
    kr:
    sen ne iş yapıyorsan

    30 sn önceki konuşma
    Böle çok kişi bana da geldi. Beni kendi ekliyor adam sonra beni niye ekledin diyor bana.
  • 06-02-2007, 14:02:50
    #11
    Aynı şekil geçenlerde bana da oldu
    adamın biri geldi ekledi titreşim attı buyrun nasıl yardımcı olabilirim dedim sen hackermisin dedi yok dedim hosting vs işlerle uğpraşıyorum dedim sonra titreşim attı bi 10 kere falan sonra nasıl yardımcı olabilirim dedim hackermisin dedi sonra engel çekti tekrar kaldırdı falan filan lütfen bizi silin dedim gitti

    Bazen oluyor böyle
  • 06-02-2007, 14:08:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ya 15 yasındaki ortaokul ögrencisi resel alıp host satarsa daha cok kişinin bası agrır bu işden.
  • 06-02-2007, 15:21:00
    #13
    CalisanDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu sorunlar msndede aynı maildede aynı ticketdada aynı telefondada aynı. sadece msnde değil yani.

    1 gün yaşadığım olayı anlatayım.sitemizdeki canlı destek paneline 1 kişi geldi arkadaşım merhaba nasıl yardımcı olabiliriz dedi. paneldeki arkadaş da ben sohbet odası arıyordum burayı buldum sohbet edebilirmiyiz dedi. hani derler yaa koptuğum an o andır sedat abi diye
    adresi bizede versene madem böle bi hizmetin var bizde katılalım sohbete

  • 06-02-2007, 15:23:06
    #14
    Misafir
    Hosting işi hayatı zindan ediyor insana harcadığım her güne yanarım iyiki kurtuldum
  • 06-02-2007, 15:34:00
    #15
    ufuk abi bu ticket sistemini ben niye görmedim hehe acıyorum ya bu hostçulara kafa dayanmaz walla allah kolaylık wersin ne diim
  • 06-02-2007, 16:00:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresi bizede versene madem böle bi hizmetin var bizde katılalım sohbete
    sohbet odasımı açsam acaba. irc.calisanhost.net Ya ama çok garip adam sanki sohbet sitesine girmiş gibi davranıyor ya

    Gececi arkadaşlarda arasıra anlatıyorlar sitedeki yine canlı destek paneline girip kabul edildikden sonra "merhaba nasıl yardımcı olabiliriz" dediklerinde "yok sadece onlinemisiniz onun için merak ettimde baktım" diyenler çıkıyormuş
  • 06-02-2007, 16:15:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CardCurd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya 15 yasındaki ortaokul ögrencisi resel alıp host satarsa daha cok kişinin bası agrır bu işden.
    merhaba üstad galiba forumda ilk polemik yaratacak mesajım ama buna katılmıyorum türk milleti 15 yaşında şu bu yaşında yapanlar yaparsa diye battı akıl yaşta değil baştadır 15 yaşında bu işi iyi yürütenlerde var onları aynı kefeye koyamazsın ütad 15 yaşıdna ama aklı ve tavrı 30 yaşında oalan çoğu kişi var dürüst yaptımı insan her yaşta her işi yapabilir bu önemlidir yani 30 yaşında adma *********** olamaz mı ya ne bu böle gençlere destek çaıkacağınıza hep kötülüyorsunuz. Birde başka yerde türkiye de net gelişmiyor diyorsunuz. tabi gelişmez siz 15 yaşında iş olur mu devir gençlerin devri 15 yaşıdna bir çocuk 30 yaşındakinden her şeyi daha iyi ve çabk kavrama yeteneğine sahiptir bu bilimsel olarak verilerlede gösterilebilir yani ne olur konuşurken 1 kere düşünelim konuşalım. Ve bu yüzden dürüst yapmaya çalışan 15 yaşında ki çoğu çıocuk yaşını büyük sölemek zorunda kalıyor ve birazda yalana dolana bu sözler itiyor onları.
  • 06-02-2007, 16:17:46
    #18
    15 yaşında o bilgi ve beceriye sahip olunamaz

    boşa kasma kendini bello