Konu
Bende Şikayetciyim!!!
06-02-2007, 15:34:00
#15
anarschi
ufuk abi bu ticket sistemini ben niye görmedim
hehe acıyorum ya bu hostçulara kafa dayanmaz walla
allah kolaylık wersin ne diim