ya 15 yasındaki ortaokul ögrencisi resel alıp host satarsa daha cok kişinin bası agrır bu işden.
merhaba üstad galiba forumda ilk polemik yaratacak mesajım ama buna katılmıyorum türk milleti 15 yaşında şu bu yaşında yapanlar yaparsa diye battı akıl yaşta değil baştadır 15 yaşında bu işi iyi yürütenlerde var onları aynı kefeye koyamazsın ütad 15 yaşıdna ama aklı ve tavrı 30 yaşında oalan çoğu kişi var dürüst yaptımı insan her yaşta her işi yapabilir bu önemlidir yani 30 yaşında adma *********** olamaz mı ya ne bu böle gençlere destek çaıkacağınıza hep kötülüyorsunuz. Birde başka yerde türkiye de net gelişmiyor diyorsunuz. tabi gelişmez siz 15 yaşında iş olur mu devir gençlerin devri 15 yaşıdna bir çocuk 30 yaşındakinden her şeyi daha iyi ve çabk kavrama yeteneğine sahiptir bu bilimsel olarak verilerlede gösterilebilir yani ne olur konuşurken 1 kere düşünelim konuşalım. Ve bu yüzden dürüst yapmaya çalışan 15 yaşında ki çoğu çıocuk yaşını büyük sölemek zorunda kalıyor ve birazda yalana dolana bu sözler itiyor onları.