Ewt karedşim katılıyorum ben şikayetçiyim destek msninine gelip küfür edenlerden ekleyip sen kimsin diye soranlardan ve gelip bu msnden geyik yapmak isteyenlerden şikayetçiyim
Msnde satış yapma

canlı destek yap yada sabıt bır numara
Sonucta host ısı yapıyorsun.Şirket acıp vergını vermen gerekiyor değil mi?
Saygılar