• 07-05-2009, 21:11:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu adamları bulup evinden anasının eteğinin altından alsanıza. İbreti alem olsun.
    Forumda bir arkadaş yazmıştı gitmişler elemanın evine resim filan çekmiş anasıyla konuşmuşlar biz arkadaşıyız kendisi nerde diye.. Sonra eleman süt dökmüş kedi tabii..
    Yakınımda olsa hepimizin emeklerini ben çıkartmayı bilirdim. Gün gelir sorulur hesabı.
  • 07-05-2009, 21:21:11
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Halilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnfobilişim in windows sunucu hizmeti tarafımızca ( HostAvrupa ) karşılanmaktaydı.
    Ödeme yapılmadığından dolayı sunucu kapatılmış ve beklemeye alınmıştır.
    Sunucunun kapatılmasının ardından birçok kişi firmamızı arayarak durumu anlattılar ve mağduriyetlerini bildirdiler.
    Firmamız tarafından aldığımız karar ile mağdur olan kişilerin/firmaların mağduriyetini gidermeyi planlamaktayız.
    infobilisim.com üzerinden sadece windows hosting/reseller hizmeti alanlar bizimle destek[@]hostavrupa.net üzerinden email yolu ile iletişime geçerek aldıkları hizmeti.hizmetin açılış ve bitiş tarihini ve ödedikleri miktarı belirtirler ise kendileri ile tek tek ilgilenilecektir.
    Not : 15 Mayıs 2009 günü gecesine kadar iletişime geçmeyenlerin hesapları silinecektir.
    Saygılarımla
    Emil KHALİLOV
    HostAvrupa
    Merhabalar,

    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederim. Benim sorunum şu. Daha Önce R10'da zaten belirtmiştim. Paramı aldılar ve Karşılığında hiç bir hizmet vermediler. Hizmet başlama tarihim bile olmadı. Reseller Aldım. Aktif olmadı. Sitemin yedeklerini de aldılar. Dosyalarım da onlarda. Bana ne gibi yardımcı olabilirsiniz ?
  • 07-05-2009, 21:35:18
    #21
    SonerCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederim. Benim sorunum şu. Daha Önce R10'da zaten belirtmiştim. Paramı aldılar ve Karşılığında hiç bir hizmet vermediler. Hizmet başlama tarihim bile olmadı. Reseller Aldım. Aktif olmadı. Sitemin yedeklerini de aldılar. Dosyalarım da onlarda. Bana ne gibi yardımcı olabilirsiniz ?

    Durumunuzu anlatan mail atın gerekli cevabı vereceğiz.
  • 07-05-2009, 21:46:09
    #22
    Misafir
    Eltun hocam mail attım...
    Cevap bekliyorum...

    Teşekkürler...
  • 07-05-2009, 22:50:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunuzu anlatan mail atın gerekli cevabı vereceğiz.
    Tamam hocam ben Vakit bulur bulmaz gerekli maili atacam.

    Saygılarımla..
  • 07-05-2009, 23:18:41
    #24
    ben firmayım diyen herkese güvenmemek lazım.bu yüzden yabancı firmalar prim yapıyor hep.Türk internet firmaları bunun gibi firmamsı şeylerden dolayı ön yargı oluşturuyorlar.geçmiş olsun arkadaşlar.
  • 07-05-2009, 23:36:05
    #25
    C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sitem linux taydı. Kimden alabilirim yedeği acaba?

    Biz sadece windows server hizmeti veriyorduk.Linux serverı nerden almışlar ise onlar ile iletişime geçebilirsiniz.




    Windows için mail atanlara dönüş yapılacaktır.
  • 08-05-2009, 01:40:05
    #26
    İyide host alan adam 15 mayısa kadar gelememişse hesabı neden silinsin ki? Bu çok yanlış.

    Adam hizmet almışsa 1 mayısta 30 mayısa kadar bir aylık bile hizmeti vermek zorundasınız bence.

    Ya adamın işi gücü varsa veya hastalıkla uğraşıyor veya sınavına hazırlanıyorsa?

    Sizden hizmet aldığı için ve 15 mayısa kadar haber veremediği için hesabınımı sileceksiniz?

    Bence en kötü ihtimal ile kalan kişilerin yedeklerini Dvd veya başka bir discte yedeklemek göreviniz.
  • 08-05-2009, 12:09:02
    #27
    Alıntı
    İyide host alan adam 15 mayısa kadar gelememişse hesabı neden silinsin ki? Bu çok yanlış.

    Adam hizmet almışsa 1 mayısta 30 mayısa kadar bir aylık bile hizmeti vermek zorundasınız bence.

    Ya adamın işi gücü varsa veya hastalıkla uğraşıyor veya sınavına hazırlanıyorsa?

    Sizden hizmet aldığı için ve 15 mayısa kadar haber veremediği için hesabınımı sileceksiniz?

    Bence en kötü ihtimal ile kalan kişilerin yedeklerini Dvd veya başka bir discte yedeklemek göreviniz.

    Beyefendi konuyu anlamadan lütfen yorum yapmayınız. Burada bahsi geçen müşteriler Host Avrupa müşterileri değildir. Aslına bakarsanız bizim asıl görevimiz sunucu tarihi bittiği zaman ödeme gelmedi ise sunucuyu formatlamak ve boşa çıkarmakdır. Ancak biz insanlara yardımımız dokunması amacı ile infobilişim'den hizmet alan kişilere yardımcı olmak istiyoruz.

    Dediğimiz gibi ayın 15 ine akdar ulaşan kişilerin yedekleri verilecektir.

    Saçma sapan yorumlar istemiyoruz. Lütfen sadece infobilişim müşterileri yorumlarını-cevaplarını belirtsinler.


    Saygılarımla
    Emil KHALİLOV