Konu
İnfobilisim KAPALI !!!
07-05-2009, 23:18:41
#24
GodLiKe
ben firmayım diyen herkese güvenmemek lazım.bu yüzden yabancı firmalar prim yapıyor hep.Türk internet firmaları bunun gibi firmamsı şeylerden dolayı ön yargı oluşturuyorlar.geçmiş olsun arkadaşlar.