Merhabalar,
Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederim. Benim sorunum şu. Daha Önce R10'da zaten belirtmiştim. Paramı aldılar ve Karşılığında hiç bir hizmet vermediler. Hizmet başlama tarihim bile olmadı. Reseller Aldım. Aktif olmadı. Sitemin yedeklerini de aldılar. Dosyalarım da onlarda. Bana ne gibi yardımcı olabilirsiniz ?
Durumunuzu anlatan mail atın gerekli cevabı vereceğiz.