Alıntı
İyide host alan adam 15 mayısa kadar gelememişse hesabı neden silinsin ki? Bu çok yanlış.
Adam hizmet almışsa 1 mayısta 30 mayısa kadar bir aylık bile hizmeti vermek zorundasınız bence.
Ya adamın işi gücü varsa veya hastalıkla uğraşıyor veya sınavına hazırlanıyorsa?
Sizden hizmet aldığı için ve 15 mayısa kadar haber veremediği için hesabınımı sileceksiniz?
Bence en kötü ihtimal ile kalan kişilerin yedeklerini Dvd veya başka bir discte yedeklemek göreviniz.
Beyefendi konuyu anlamadan lütfen yorum yapmayınız. Burada bahsi geçen müşteriler Host Avrupa müşterileri
değildir. Aslına bakarsanız bizim asıl görevimiz sunucu tarihi bittiği zaman ödeme gelmedi ise sunucuyu formatlamak ve boşa çıkarmakdır. Ancak biz insanlara yardımımız dokunması amacı ile infobilişim'den hizmet alan kişilere yardımcı olmak istiyoruz.
Dediğimiz gibi ayın 15 ine akdar ulaşan kişilerin yedekleri verilecektir.
Saçma sapan yorumlar istemiyoruz. Lütfen sadece infobilişim müşterileri yorumlarını-cevaplarını belirtsinler.
Saygılarımla
Emil KHALİLOV