• 08-05-2009, 12:42:24
    #28
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide host alan adam 15 mayısa kadar gelememişse hesabı neden silinsin ki? Bu çok yanlış.

    Adam hizmet almışsa 1 mayısta 30 mayısa kadar bir aylık bile hizmeti vermek zorundasınız bence.

    Ya adamın işi gücü varsa veya hastalıkla uğraşıyor veya sınavına hazırlanıyorsa?

    Sizden hizmet aldığı için ve 15 mayısa kadar haber veremediği için hesabınımı sileceksiniz?

    Bence en kötü ihtimal ile kalan kişilerin yedeklerini Dvd veya başka bir discte yedeklemek göreviniz.


    Sanırım kimden hizmet aldıklarını bilmiyorsunuz ?

    İnfobilişim bizden sadece sunucu hizmeti alıyordu. Şuan windows müşterilerini mağdur bıraktığı için biz yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bunun içinde konuşma üslubunuzda bizi suçlayıcı şekilde konuşmaz iseniz sevinirim.

    Ayrıca biz neyin görevimiz olduğunu neyin olmadığını iyi biliyoruz...
  • 08-05-2009, 13:31:21
    #29
    Kusura bakmayın tam anlamamışım

    Ancak eksi rep veren arkadaşın notudan dolayı sinirlendim ama eksi vermeyeceğim
  • 09-05-2009, 02:54:42
    #30
    ...
  • 11-05-2009, 01:00:15
    #31
    son durum nedir arkadaşlar?
  • 11-05-2009, 15:29:23
    #32
    piyasadan kayboldular harealde.
  • 11-05-2009, 16:36:52
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar. İNFOBİLİSİM.COM'DA ÇALIŞTIM.. NERELERE KAYBOLDUKLARINI BİLİYORUM.. VE gerekli açıklamayı r10'da yapmak istemiyorum msn'de görüşmek isteyenler alendancel@hotmail.com'u ekleyin görüşelim infobilisim.com madurlarını kurtarmak yeni hosting firması kurduk fakat.. bütün kullanıcı panellerinin şifrelerini değiştirmişler domain bilgilerini felan alacaktım bütün herkezin değiştirmişler beni bildikleri halde telefona cevap vermiyorlar.. geresi msn'de görüşelecektir verdiğim adresi ekleyin ben gerekli açıklamayı yapacağım saygılar.
  • 11-05-2009, 16:55:21
    #34
    Merhaba,

    Bir çok mağdur olan insan var, açıklamayı buradan yapmanız daha mantıklı olacaktır. Her kese tek tek açıklama yapmak yerine buradan açıklama yapmak daha mantıklı sizin için,

    Saygılar.
  • 11-05-2009, 17:16:45
    #35
    C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama falan yaptığı yok ki zaten. İnfobilisim de çalıştım diyor. Şifreleri biliyordum ama değiştirdiler diyor. Ben de host satıyorum artık diyor...
    Merhaba,

    Dikkatlice okursanız eğer NERELERE KAYBOLDUKLARINI BİLİYORUM ve GEREKLİ AÇIKLAmAYI R10'DA YAPmAK İSTEMİYORUM diye yazmış arkadaşımız.

    Saygılar.
  • 11-05-2009, 17:19:48
    #36
    C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız ama tamamını okudum ve okur okumaz msn ekledim. Arkadaş açık adreslerini bilmediğini söyledi. Yapabileceği birşey de yokmuş. Ne iş anlayamadım...
    Merhaba,

    O zaman dediğiniz gibi ortada herhangi bir açıklama olmuyor, tekrardan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diliyoruz.

    Saygılar.