grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanırım kimden hizmet aldıklarını bilmiyorsunuz ?
İnfobilişim bizden sadece sunucu hizmeti alıyordu. Şuan windows müşterilerini mağdur bıraktığı için biz yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bunun içinde konuşma üslubunuzda bizi suçlayıcı şekilde konuşmaz iseniz sevinirim.
Ayrıca biz neyin görevimiz olduğunu neyin olmadığını iyi biliyoruz...