C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklama falan yaptığı yok ki zaten. İnfobilisim de çalıştım diyor. Şifreleri biliyordum ama değiştirdiler diyor. Ben de host satıyorum artık diyor...
Merhaba,

Dikkatlice okursanız eğer NERELERE KAYBOLDUKLARINI BİLİYORUM ve GEREKLİ AÇIKLAmAYI R10'DA YAPmAK İSTEMİYORUM diye yazmış arkadaşımız.

Saygılar.