grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide host alan adam 15 mayısa kadar gelememişse hesabı neden silinsin ki? Bu çok yanlış.

Adam hizmet almışsa 1 mayısta 30 mayısa kadar bir aylık bile hizmeti vermek zorundasınız bence.

Ya adamın işi gücü varsa veya hastalıkla uğraşıyor veya sınavına hazırlanıyorsa?

Sizden hizmet aldığı için ve 15 mayısa kadar haber veremediği için hesabınımı sileceksiniz?

Bence en kötü ihtimal ile kalan kişilerin yedeklerini Dvd veya başka bir discte yedeklemek göreviniz.


Sanırım kimden hizmet aldıklarını bilmiyorsunuz ?

İnfobilişim bizden sadece sunucu hizmeti alıyordu. Şuan windows müşterilerini mağdur bıraktığı için biz yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bunun içinde konuşma üslubunuzda bizi suçlayıcı şekilde konuşmaz iseniz sevinirim.

Ayrıca biz neyin görevimiz olduğunu neyin olmadığını iyi biliyoruz...