C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama tamamını okudum ve okur okumaz msn ekledim. Arkadaş açık adreslerini bilmediğini söyledi. Yapabileceği birşey de yokmuş. Ne iş anlayamadım...
Merhaba,

O zaman dediğiniz gibi ortada herhangi bir açıklama olmuyor, tekrardan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diliyoruz.

Saygılar.