Konu
İnfobilisim KAPALI !!!
07-05-2009, 23:36:05
#25
kafkas
C-Medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim sitem linux taydı. Kimden alabilirim yedeği acaba?
Biz sadece windows server hizmeti veriyorduk.Linux serverı nerden almışlar ise onlar ile iletişime geçebilirsiniz.
Windows için mail atanlara dönüş yapılacaktır.