C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sitem linux taydı. Kimden alabilirim yedeği acaba?

Biz sadece windows server hizmeti veriyorduk.Linux serverı nerden almışlar ise onlar ile iletişime geçebilirsiniz.




Windows için mail atanlara dönüş yapılacaktır.