• 28-01-2007, 11:03:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    @byLiLattah

    tanımadığım bir kişi (müşterim olmayan) şikayet açmış bende cevap yazmışım ve ertesi gün banlandıkm varmı böyle şey. bu r10 net kendini ne sanıyor. açıkcası siteyi yapanlardan ziyade bence göre göre kullananlada suç var. bu kadar kanunsuzluk bu kadar 10 yaşı altı tutum sergilenmez ya.. ne olurda olsun dh ye bir şikayet et butonu geçte olsu mutlaka adil bir çözüm ama r10 a nbe olur onu anlamadım 3 günlükm forum sayfası fazlası yok.

    r10.net hakkında;
  • 28-01-2007, 11:06:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok böyle birşey adama bakarmısınız ne diyor ?

    1v2.org :: Başlığı Görüntüle - r10.net

    Meraba. r10.net kadar aşşalık bir egoist forum sayfası görmedim.banlanmışım gerekçeise firmam hakkında birileri asılsız yorum yapmuş bende cevap vermişim.

    Çok komilk sanırım 14-15 yaşlarınfda kişiler bunu kuran. birde utanmadan yasayı karıştıırlar. bu kadar bvencil çocuksu bir forum sayfası görmedim..
  • 28-01-2007, 11:33:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kısacası şunu söyleyebilirim kedi uzanamadığı ete mundar dermiş olayı oluyor burda
  • 28-01-2007, 11:36:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    giriş yapıyom beklesinler
  • 28-01-2007, 12:11:57
    #5
    Yaw bırakın yazsınlar, bu sayede medyatik olur çıkarız bakarsın
  • 28-01-2007, 12:29:05
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    konuşsunlar boşverin bi süre sonra susarlar
  • 28-01-2007, 12:44:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla onu bunu bilmemde donanım haberi rehin almışlar diye biliyorum. kendileri orda geniş geniş takılırken burda takılamadıkları için böyle bi açıklama yapmış olabilir. ama hakan bey iyidir. ama dikkat ettim r10 da olanlar donanimdada veya iyinetde ama donanimda olan bir çok firma ( özellikle host firması) r10da yok. bunada anlam veremiyorum. galiba istedikleri herşeyi orda rahat rahat yapabildikleri içinde olabilir. gecende donanım haberden sırrı bey aradı beni bizzat bu lafları onada söyledim.
  • 28-01-2007, 18:17:43
    #8
    hakan bey iyi felan değildir . bunu öncelikle söylemek isterim.
    kendileri dh ye çökmüş vaziyette.

    ve oradan dışarıya çıkmak istediklerinde oradaki davranışları sergiliyorlar ve sonları hüsran.

    hakan bey bakalım daha ne kadar alçalacak
  • 28-01-2007, 18:42:43
    #9
    Adameri tanımayan mı var