hakan bey iyi felan değildir . bunu öncelikle söylemek isterim.
kendileri dh ye çökmüş vaziyette.

ve oradan dışarıya çıkmak istediklerinde oradaki davranışları sergiliyorlar ve sonları hüsran.

hakan bey bakalım daha ne kadar alçalacak