Konu
Adamerden R10.net e suçlama...
28-01-2007, 18:17:43
#8
CaLViN
hakan bey iyi felan değildir . bunu öncelikle söylemek isterim.
kendileri dh ye çökmüş vaziyette.
ve oradan dışarıya çıkmak istediklerinde oradaki davranışları sergiliyorlar ve sonları hüsran.
hakan bey bakalım daha ne kadar alçalacak