@byLiLattah
tanımadığım bir kişi (müşterim olmayan) şikayet açmış bende cevap yazmışım ve ertesi gün banlandıkm varmı böyle şey. bu r10 net kendini ne sanıyor. açıkcası siteyi yapanlardan ziyade bence göre göre kullananlada suç var. bu kadar kanunsuzluk bu kadar 10 yaşı altı tutum sergilenmez ya.. ne olurda olsun dh ye bir şikayet et butonu geçte olsu mutlaka adil bir çözüm ama r10 a nbe olur onu anlamadım 3 günlükm forum sayfası fazlası yok.
r10.net hakkında;