yok böyle birşey adama bakarmısınız ne diyor ?

1v2.org :: Başlığı Görüntüle - r10.net

Meraba. r10.net kadar aşşalık bir egoist forum sayfası görmedim.banlanmışım gerekçeise firmam hakkında birileri asılsız yorum yapmuş bende cevap vermişim.

Çok komilk sanırım 14-15 yaşlarınfda kişiler bunu kuran. birde utanmadan yasayı karıştıırlar. bu kadar bvencil çocuksu bir forum sayfası görmedim..