yok böyle birşey adama bakarmısınız ne diyor ?
1v2.org :: Başlığı Görüntüle - r10.net
Meraba. r10.net kadar aşşalık bir egoist forum sayfası görmedim.banlanmışım gerekçeise firmam hakkında birileri asılsız yorum yapmuş bende cevap vermişim.
Çok komilk sanırım 14-15 yaşlarınfda kişiler bunu kuran. birde utanmadan yasayı karıştıırlar. bu kadar bvencil çocuksu bir forum sayfası görmedim..