madem bu kadar kişi var,kanıtlarınız var,neden mahkemeye vermiyorsunuz hep beraber ?
tazminat davası açın,sizi kazıkladığı fiyatın 2 katını ödemek zorunda kalır size..
Adamerden R10.net e suçlama...
25
●1.751
- 01-02-2007, 17:25:29Üyeliği durduruldu
- 03-02-2007, 14:21:22Bu gibi durumlarda mahkeme masrafalarını kaybeden taraf öder, sizin avukat masraflarınız da buna dahildir.Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2007, 15:58:16Üyeliği durduruldu2 katı mı?aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aytugcum sen kararı vermişsin mahkemeye ne gerek var
- 03-02-2007, 17:49:41haklısınWebSenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama dedımya boşver uğraşma
domaınlerı kurtardıgına dua et
haram olsun o para ne dıyım
aytugcum sen kararı vermişsin mahkemeye ne gerek var