• 01-02-2007, 17:25:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    madem bu kadar kişi var,kanıtlarınız var,neden mahkemeye vermiyorsunuz hep beraber ?

    tazminat davası açın,sizi kazıkladığı fiyatın 2 katını ödemek zorunda kalır size..
  • 01-02-2007, 17:36:51
    #20
    Hakikaten ya, elinizde madem bu kadar kanıt var, neden dava açmıyorsunuz?
  • 01-02-2007, 18:10:51
    #21
    30 ytl dolandırdı benı ıbne

    şimdi mahkemeye başvursam 10 katı masrafım olur
    ibne adanada
    zaten ıstanbulda olsa mahkemeye kalmadan ben hallederdım kendı meselemi
  • 03-02-2007, 13:40:17
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ben Dava konusunda sonuna kadar varım 4 -5 kişi olursa ortaklaşa yapabiliriz.
  • 03-02-2007, 14:21:22
    #23
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 ytl dolandırdı benı ıbne
    şimdi mahkemeye başvursam 10 katı masrafım olur
    ibne adanada
    zaten ıstanbulda olsa mahkemeye kalmadan ben hallederdım kendı meselemi
    Bu gibi durumlarda mahkeme masrafalarını kaybeden taraf öder, sizin avukat masraflarınız da buna dahildir.
  • 03-02-2007, 15:58:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem bu kadar kişi var,kanıtlarınız var,neden mahkemeye vermiyorsunuz hep beraber ?
    tazminat davası açın,sizi kazıkladığı fiyatın 2 katını ödemek zorunda kalır size..
    2 katı mı? aytugcum sen kararı vermişsin mahkemeye ne gerek var
  • 03-02-2007, 16:06:38
    #25
    ya arkadaşlar böylelerini forumun kapısından çevirip içeri almamak daha iyi bence
    bi ara davetiye sistemi gelmişti. ama şimdi davetiyesiz falan üye olunuyor sanırım.
    böylece bu tür sorunlar daha azalır. bence
  • 03-02-2007, 17:49:41
    #26
    WebSenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi durumlarda mahkeme masrafalarını kaybeden taraf öder, sizin avukat masraflarınız da buna dahildir.
    haklısın
    ama dedımya boşver uğraşma
    domaınlerı kurtardıgına dua et
    haram olsun o para ne dıyım