aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem bu kadar kişi var,kanıtlarınız var,neden mahkemeye vermiyorsunuz hep beraber ?
tazminat davası açın,sizi kazıkladığı fiyatın 2 katını ödemek zorunda kalır size..
2 katı mı? aytugcum sen kararı vermişsin mahkemeye ne gerek var