Konu
Adamerden R10.net e suçlama...
01-02-2007, 18:10:51
#21
Black1
30 ytl dolandırdı benı ıbne
şimdi mahkemeye başvursam 10 katı masrafım olur
ibne adanada
zaten ıstanbulda olsa mahkemeye kalmadan ben hallederdım kendı meselemi