Konu
Adamerden R10.net e suçlama...
03-02-2007, 16:06:38
#25
greyder
ya arkadaşlar böylelerini forumun kapısından çevirip içeri almamak daha iyi bence
bi ara davetiye sistemi gelmişti. ama şimdi davetiyesiz falan üye olunuyor sanırım.
böylece bu tür sorunlar daha azalır. bence