ya arkadaşlar böylelerini forumun kapısından çevirip içeri almamak daha iyi bence
bi ara davetiye sistemi gelmişti. ama şimdi davetiyesiz falan üye olunuyor sanırım.
böylece bu tür sorunlar daha azalır. bence