Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 ytl dolandırdı benı ıbne
şimdi mahkemeye başvursam 10 katı masrafım olur
ibne adanada
zaten ıstanbulda olsa mahkemeye kalmadan ben hallederdım kendı meselemi
Bu gibi durumlarda mahkeme masrafalarını kaybeden taraf öder, sizin avukat masraflarınız da buna dahildir.