valla onu bunu bilmemde donanım haberi rehin almışlar diye biliyorum. kendileri orda geniş geniş takılırken burda takılamadıkları için böyle bi açıklama yapmış olabilir. ama hakan bey iyidir. ama dikkat ettim r10 da olanlar donanimdada veya iyinetde ama donanimda olan bir çok firma ( özellikle host firması) r10da yok. bunada anlam veremiyorum. galiba istedikleri herşeyi orda rahat rahat yapabildikleri içinde olabilir. gecende donanım haberden sırrı bey aradı beni bizzat bu lafları onada söyledim.