• 05-02-2009, 22:25:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    siten tekrar açıldığında ve hit almaya başladığında özpirinçci kelimesinde tekrar üst sıralara çıkarsın merak etme
  • 06-02-2009, 11:53:40
    #11
    Açılırsa ama adam açmıyorki şerefsizlik değil mi yaptığı yedeğimi versin başka birşey istemiyorum bu adamdan adilik den başka bişey değil daha pis küfürler edeceğim...Kendimi tutuyorum 1 aydır yedeklerimi istiyorum :@
  • 06-02-2009, 12:12:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sistemserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Geçmiş Olsun.
    Dedikleriniz Doğruysa. Gercekten 1 Hafta İletişim Kurmaya Calısıp Size Cevap Vermemişlerse Bıraksınlar Bu Piyasayı.
    Tekrardan Geçmiş Olsun Hocam.
    aynen katılıyorum hocam size
  • 06-02-2009, 12:17:39
    #13
    Rodman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettim boş site nasıl indexlenmiş :S
    site:http://www.ozgeozpirincci.net/ - Google'da Ara
    site:http://www.gozdemukavelat.org/ - Google'da Ara
    açıklarsan sevinirim elitbir.
    Kendilerini savunacak başka cümle bulamayınca yalan dolanla işi alttan almaya çalıştılar ama başarılı olamadılar,Google amca yalan söylemez...

    Not:Arkadaşımıza geçmiş olsun,Elitbir hatasını düzeltir yedeğini verir belki,Ama sanmıyorum adamların umrunda bile değil gibi gözüküyorlar
    Müşteri olacak kişiler ilk burayı okur sonra belki müşterisi olur mu bilmiyorum...

    Saygılarımla,
    TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
    Ferhat ÇAKMAKOĞLU
  • 07-02-2009, 11:47:29
    #14
    1 hafta değil 1 ay oldu adamlar tın diyorlar ümidi kesdim artık nasıl site açayım üyelere ne diyeyim onu bilmiyorum hepsi şikayetçi sadece benim değil onlarca kişinin emekleride boşa gitti ama bu burda kalmaz herkes cezasını çeker ve elitbir in buradan banlanmasını istiyorum herkes ne olduğunu öğrensin..
  • 07-02-2009, 13:28:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    gercekten gecmis olsun yardimci olabileceğimiz bir konu varsa cekinmeden söyleyebilirsiniz elimizden geldiğince yardim edebilirim
  • 13-02-2009, 16:45:11
    #16
    edit...
  • 19-02-2009, 20:46:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım dua etki para vermemişsin sponsor olmuşsun! bu insanlar kadar adi bir firma daha bulamazsın bunca firmayla çalıştım en karaktersizleri bunlardı sözde banada yedek verdiler yedekleri nerelerinden almışlarsa yedekleri çalıştıramadım! bu insanlardan uzak durmanı tavsiye ederim! geçmiş olsun yedek verseler bile hayretmeyecektir emin ol.
  • 20-05-2009, 08:16:54
    #18
    Elitbir hakkında benimde şikayetim var ücreti ödendigi halde cpanel lisansım kaç gündür askıda whm cpanel giremiyorum lisans sorunundan dolayı ve ticketlerede cevap alamıyorum sorun oldugunu ve ertesi gün düzeltilecegini söledikleri halde halen sorun devam ediyor ne msn'den nede ticket sisteminden cevap gelmiyor bu kadar sorumsuz bir firma olamaz her sorunu lafla geçiştiriyorlar bencede berbat bir firma ilgi yok.. Kimseye Tavsiye etmem.