Elitbir Rezaletden de beter..
26
●1.884
- 05-02-2009, 22:25:10Üyeliği durduruldusiten tekrar açıldığında ve hit almaya başladığında özpirinçci kelimesinde tekrar üst sıralara çıkarsın merak etme
- 06-02-2009, 12:12:30Üyeliği durdurulduaynen katılıyorum hocam sizeSistemserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2009, 12:17:39Kendilerini savunacak başka cümle bulamayınca yalan dolanla işi alttan almaya çalıştılar ama başarılı olamadılar,Google amca yalan söylemez...Rodman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Not:Arkadaşımıza geçmiş olsun,Elitbir hatasını düzeltir yedeğini verir belki,Ama sanmıyorum adamların umrunda bile değil gibi gözüküyorlar
Müşteri olacak kişiler ilk burayı okur sonra belki müşterisi olur mu bilmiyorum...
Saygılarımla,
TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
Ferhat ÇAKMAKOĞLU - 07-02-2009, 11:47:291 hafta değil 1 ay oldu adamlar tın diyorlar ümidi kesdim artık nasıl site açayım üyelere ne diyeyim onu bilmiyorum hepsi şikayetçi sadece benim değil onlarca kişinin emekleride boşa gitti ama bu burda kalmaz herkes cezasını çeker ve elitbir in buradan banlanmasını istiyorum herkes ne olduğunu öğrensin..
- 07-02-2009, 13:28:57Üyeliği durduruldugercekten gecmis olsun yardimci olabileceğimiz bir konu varsa cekinmeden söyleyebilirsiniz elimizden geldiğince yardim edebilirim
- 19-02-2009, 20:46:20Üyeliği durdurulduArkadaşım dua etki para vermemişsin sponsor olmuşsun! bu insanlar kadar adi bir firma daha bulamazsın bunca firmayla çalıştım en karaktersizleri bunlardı sözde banada yedek verdiler yedekleri nerelerinden almışlarsa yedekleri çalıştıramadım! bu insanlardan uzak durmanı tavsiye ederim! geçmiş olsun yedek verseler bile hayretmeyecektir emin ol.
- 20-05-2009, 08:16:54Elitbir hakkında benimde şikayetim var ücreti ödendigi halde cpanel lisansım kaç gündür askıda whm cpanel giremiyorum lisans sorunundan dolayı ve ticketlerede cevap alamıyorum sorun oldugunu ve ertesi gün düzeltilecegini söledikleri halde halen sorun devam ediyor ne msn'den nede ticket sisteminden cevap gelmiyor bu kadar sorumsuz bir firma olamaz her sorunu lafla geçiştiriyorlar bencede berbat bir firma ilgi yok.. Kimseye Tavsiye etmem.

