Elitbir hakkında benimde şikayetim var ücreti ödendigi halde cpanel lisansım kaç gündür askıda whm cpanel giremiyorum lisans sorunundan dolayı ve ticketlerede cevap alamıyorum sorun oldugunu ve ertesi gün düzeltilecegini söledikleri halde halen sorun devam ediyor ne msn'den nede ticket sisteminden cevap gelmiyor bu kadar sorumsuz bir firma olamaz her sorunu lafla geçiştiriyorlar bencede berbat bir firma ilgi yok.. Kimseye Tavsiye etmem.