Sistemserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Geçmiş Olsun.
Dedikleriniz Doğruysa. Gercekten 1 Hafta İletişim Kurmaya Calısıp Size Cevap Vermemişlerse Bıraksınlar Bu Piyasayı.
Tekrardan Geçmiş Olsun Hocam.
aynen katılıyorum hocam size