• 20-05-2009, 10:10:57
    #19
    Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.

    Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.
  • 20-05-2009, 11:31:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    oo kardeşim burda yanlışın var harslan bir kere sponsor hiç bir şey diyemessinki adam istediğini yapar ne bu mynetmide tıkır tıkır işliyor ama ödeme yaptıysan bilemem.Ama sitelerinin basında bile durmuyorum dedin daha nasıl işler bu siteler hayret sadece yedekelri al paralı bir yere geç
  • 26-05-2009, 12:23:14
    #21
    Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok 4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında

    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.

    Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.
  • 26-05-2009, 12:41:39
    #22
    Erdoqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok 4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında
    httpd hatası derken?
  • 26-05-2009, 12:55:32
    #23
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.
    Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.

    Katılıyorum, zaten site boşsa boşuna host mu sağlıyacağız diyor, boşsa ancak arada bir cPAnele girilirse, o harcar %0.01 CPU. Hiçbir zararı olmaz hoş hostun, ayrıca sitenin google'da indexlendiği de bir gerçek.
  • 26-05-2009, 13:01:04
    #24
    Üyeliği durduruldu
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    httpd hatası derken?
    İmzasındaki adresi siteyi kastediyor sanırım,

    http://www.siberface.com

    http://www.siberface.com:2082
  • 26-05-2009, 13:10:50
    #25
    Misafir
    geçmiş olsun sorunlarınız işallah hallolur
  • 26-05-2009, 14:30:49
    #26
    @Elitbir

    Peki sponsorluk yaptığınız kişiye hesabını kapatmadan önce buraya yazdıklarını yazmış mıydınız? Yazdıysanız sonuna kadar haklısınız ve kimse de size bir şey söylemez bu konuda. Hesap kapatılmadan önce bir uyarı gönderilmeli bana göre.
  • 27-05-2009, 09:41:17
    #27
    Sorun Sorundur Arkadaşım sorunun ne oldugu önemli degil önemli olan bu adamların sorumsuz olmasıdır ve problemli olmasıdır ödeme günüm gelmeden dün yedek işlemlerimi yaparken vpsimi kapatılar bu kadar adi adamlar..! ödemesini yapdıgım bir sunucuyu ödeme günü bitmeden nasıl kapatabilir ne hakkı var ödeme günü gelmeden hemen geliyorlar msnden abi ödemeyi ne zaman yapacan diye ödemelerini takip ettikleri gibi bide işlerini takip edebilseler.!

    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    httpd hatası derken?