Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.
Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.
Elitbir Rezaletden de beter..
26
●1.884
- 20-05-2009, 10:10:57
- 20-05-2009, 11:31:47Üyeliği durdurulduoo kardeşim burda yanlışın var harslan bir kere sponsor hiç bir şey diyemessinki adam istediğini yapar ne bu mynetmide tıkır tıkır işliyor ama ödeme yaptıysan bilemem.Ama sitelerinin basında bile durmuyorum dedin daha nasıl işler bu siteler hayret sadece yedekelri al paralı bir yere geç
- 26-05-2009, 12:23:14Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok
4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında
silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2009, 12:55:32silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum, zaten site boşsa boşuna host mu sağlıyacağız diyor, boşsa ancak arada bir cPAnele girilirse, o harcar %0.01 CPU. Hiçbir zararı olmaz hoş hostun, ayrıca sitenin google'da indexlendiği de bir gerçek. - 26-05-2009, 13:01:04Üyeliği durdurulduİmzasındaki adresi siteyi kastediyor sanırım,vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.siberface.com
http://www.siberface.com:2082 - 26-05-2009, 14:30:49@Elitbir
Peki sponsorluk yaptığınız kişiye hesabını kapatmadan önce buraya yazdıklarını yazmış mıydınız? Yazdıysanız sonuna kadar haklısınız ve kimse de size bir şey söylemez bu konuda. Hesap kapatılmadan önce bir uyarı gönderilmeli bana göre. - 27-05-2009, 09:41:17Sorun Sorundur Arkadaşım sorunun ne oldugu önemli degil önemli olan bu adamların sorumsuz olmasıdır ve problemli olmasıdır ödeme günüm gelmeden dün yedek işlemlerimi yaparken vpsimi kapatılar bu kadar adi adamlar..! ödemesini yapdıgım bir sunucuyu ödeme günü bitmeden nasıl kapatabilir ne hakkı var ödeme günü gelmeden hemen geliyorlar msnden abi ödemeyi ne zaman yapacan diye ödemelerini takip ettikleri gibi bide işlerini takip edebilseler.!
vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında