Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.
Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.
Katılıyorum, zaten site boşsa boşuna host mu sağlıyacağız diyor, boşsa ancak arada bir cPAnele girilirse, o harcar %0.01 CPU. Hiçbir zararı olmaz hoş hostun, ayrıca sitenin google'da indexlendiği de bir gerçek.