Erdoqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok 4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında
httpd hatası derken?