Konu
Elitbir Rezaletden de beter..
26-05-2009, 12:41:39
#22
vbb
Erdoqan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok
4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında
httpd hatası derken?