Yaptıkları en iyi iş saten susmak başka birşey yaptıkları yok

4 gün oldu halen httpd hatasını düzeltemediler ne bir ilgi var nede bir alaka boş laf hepsi sölediklerinin neyse artık fazla söylenip sinirlerimi bozmak istemiyom bu kişiler hakkında
Elitbir'in bu kadar şikayete karşı birşeyler söylemesi gerek, susmak kabullenmektir.
Kaldı ki ortaya atılan "siteler boştu" bahanesine kargalar bile aldırmaz, güler geçer.