Açılırsa ama adam açmıyorki şerefsizlik değil mi yaptığı yedeğimi versin başka birşey istemiyorum bu adamdan adilik den başka bişey değil daha pis küfürler edeceğim...Kendimi tutuyorum 1 aydır yedeklerimi istiyorum :@