1 hafta değil 1 ay oldu adamlar tın diyorlar ümidi kesdim artık nasıl site açayım üyelere ne diyeyim onu bilmiyorum hepsi şikayetçi sadece benim değil onlarca kişinin emekleride boşa gitti ama bu burda kalmaz herkes cezasını çeker ve elitbir in buradan banlanmasını istiyorum herkes ne olduğunu öğrensin..