• 30-01-2017, 22:06:56
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz yazmışsınız 10G olarak görsel ve detaylar paylaşıldı diye.
    Siz bilirsiniz ben faturaları avukata iletiyorum. Resmi olarak iş süresinin sonlanması için noter kanalı ile ya da yazılı ihtar yapmanıza kadar gider bu konu uzatmak isteyen sizsiniz. Sizin bir başka kesintiniz de kendi isteğiniz ile kurallar düzenlenirken yaşanmış buna yapabileceğimiz bir şey yok. Mevcut adresinize avukatımızdan ödeme ihtarı gelir mahkemede itirazınızı sunarsınız ama öncesinde bir avukat bulup görüşmenizi tavsiye ederim çünkü geriye dönük iddialarınızın kanıtını yapmanız ve uptime ölçmeniz imkansız şu saatte ancak iptal talebini acıkca yazmamanız e gerekli şekilde bildirmemeniz size yeni faturalarıda ödemenize sebep olacaktır. Benim iyi niyetim buraya kadar. Dediğim gibi bu hizmeti kullanan onlarca müşteri var ve hepsi mutlu. Biz forumda daha önce onlardan hizmet aldık beş para etmez deyip rakip firma çıktığınıda gördük dilerseniz özel mesaj ile konu linkini iletebilirim Fikriniz değişirse uzlaşmaya açığım amacımız düşman kazanmak değil ama ben diretecem diyorsanız bir avukata önce danışmalısınız. çünkü tüketici olarak değil tüccar kişi olarak bulunuyorsunuz.

    Not : 24 gün kullanıp iptal talebi acılması R10 a görede dedicated sunucu için geçerli bir sebep olmadığını düşünüyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:59:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:47:29 --

    Bu arada iddia istemişsiniz toplamda 6 adet destek biletiniz var
    http://gorselpaylas.com/image/J
    http://gorselpaylas.com/image/y
    bunlardan
    1.iade isteği
    2.Kopma sebebi sormuşsunuz yüksek atak aldığınız bildirilmiş kapanmış
    3.Session süresini 6 saat istediğiniz bir ticketınız var
    4.Bizdeki iç atakdan probleminizin olduğu bir ticket var
    5.bir tane uzun ticketınız var 53 cevap yazılmış , yaklaşık 20-30 adeti zaten size özel hazırlanan kurallar konuşulmuş , yüksek gelen ataklarınızdan loss yaşamışsınız, gene bu ticket içinde hizmet satın almaya karar vermişsiniz



    nerede 17 adet kesintiniz ? Tek tek tüm ticket içeriklerini görselleyip koymamız mı gerekiyor ticketlarınız orada buyrun okuyun
    Gönderilen ekran görüntüsü sizin ana hattınızın durumu. Benim sunucuma gelen bir trafiği temsil etmiyor. Siz 1gbitin üstünde bir çok atak geldiğini gördüğünüzü söylüyorsunuz. 2 tuşa basıp, ekran görüntüsü alıp buraya koyabilirsiniz.
    Avukata danışmayı gerektircek bir durum yok. Durum ortada. Tarafsız bir kişi sizin hiçbir şekilde haklı olmadığınızı anlayacaktır. Hukuk sistemimizin düzgün çalışacağına güvenerekten elinizden geleni ardınıza koymamanızı söylüyorum. Sisteminizden kontrol ettim iletişim bilgilerimde bir yanlışlık yok rahat olabilirsiniz. Ayrıca benim hukuksal sürece başvurup, bir sonuç alamama ihtimalimde yüksek bununda farkındayım.
    Bu arada sizin rakip firmanız felanda değilim gönlünüz rahat olsun. Çok şükür rakibimi kötüleyip, prim yapma amacında değilim. Keşke sizi kötüleyen bu rakip firmanın konusunu daha önceden görüp, fikrimi değiştirseymişim diyorum.

    Ek mesajınızda 17 kesintiyi sormuşsunuz. İlk mesajımı kontrol edip orada görebilirsiniz. Ben üşenmeyip tek tek tek hepsini tarih saat olarak paylaştım.
    R10 kuralı diye bir durum yok. Daha çok bir örf adet gibi bir durum bu. Tabi bunlar ufak mazeretler için geçerli. Gerçi teknik olarak dedicated sunucunuzda bir sıkıntı yaşamadım. Bundan ziyade verdiğiniz koruma hizmeti, network ve teknik destek kısmında sıkıntılar yaşadım.
  • 30-01-2017, 22:12:34
    #20
    DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderilen ekran görüntüsü sizin ana hattınızın durumu. Benim sunucuma gelen bir trafiği temsil etmiyor. Siz 1gbitin üstünde bir çok atak geldiğini gördüğünüzü söylüyorsunuz. 2 tuşa basıp, ekran görüntüsü alıp buraya koyabilirsiniz.
    Avukata danışmayı gerektircek bir durum yok. Durum ortada. Tarafsız bir kişi sizin hiçbir şekilde haklı olmadığınızı anlayacaktır. Hukuk sistemimizin düzgün çalışacağına güvenerekten elinizden geleni ardınıza koymamanızı söylüyorum. Sisteminizden kontrol ettim iletişim bilgilerimde bir yanlışlık yok rahat olabilirsiniz. Ayrıca benim hukuksal sürece başvurup, bir sonuç alamama ihtimalimde yüksek bununda farkındayım.
    Bu arada sizin rakip firmanız felanda değilim gönlünüz rahat olsun. Çok şükür rakibimi kötüleyip, prim yapma amacında değilim. Keşke sizi kötüleyen bu rakip firmanın konusunu daha önceden görüp, fikrimi değiştirseymişim diyorum.

    Ek mesajınızda 17 kesintiyi sormuşsunuz. İlk mesajımı kontrol edip orada görebilirsiniz. Ben üşenmeyip tek tek tek hepsini tarih saat olarak paylaştım.
    R10 kuralı diye bir durum yok. Daha çok bir örf adet gibi bir durum bu. Tabi bunlar ufak mazeretler için geçerli. Gerçi teknik olarak dedicated sunucunuzda bir sıkıntı yaşamadım. Bundan ziyade verdiğiniz koruma hizmeti, network ve teknik destek kısmında sıkıntılar yaşadım.
    Tüm ticketlarınız dakikalar içinde cevaplanmış çok nadir gecikmeler var zaten 6 adet ticketınız var 5 tanesi ilk cevaptan sonrası gelmemiş bir tanesi 53 mesaj sürmüş oradan cımbızla cekmişsiniz 53 mesajın 30 tanesinde size yardımcı olmak adına uğraşıp durmuşuz :

    http://gorselpaylas.com/image/8
    http://gorselpaylas.com/image/F
    http://gorselpaylas.com/image/c

    kusura bakmayın 25. gününde iade diye birşey kabul etmiyoruz resmi olarak iptal talebi göndermediğiniz için çıkan faturaların talebi konusundaki ısrarımızıda sürdürüyoruz.
  • 30-01-2017, 22:20:04
    #21
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm ticketlarınız dakikalar içinde cevaplanmış çok nadir gecikmeler var zaten 6 adet ticketınız var 5 tanesi ilk cevaptan sonrası gelmemiş bir tanesi 53 mesaj sürmüş oradan cımbızla cekmişsiniz 53 mesajın 30 tanesinde size yardımcı olmak adına uğraşıp durmuşuz :

    http://gorselpaylas.com/image/8
    http://gorselpaylas.com/image/F
    http://gorselpaylas.com/image/c

    kusura bakmayın 25. gününde iade diye birşey kabul etmiyoruz resmi olarak iptal talebi göndermediğiniz için çıkan faturaların talebi konusundaki ısrarımızıda sürdürüyoruz.
    Aynı ticket içerisinde yazılması, aynı olay olmadığı anlamına gelmiyor. Cımbızla alınmış dediğiniz olayların hepsi farklı olaylar ve zaman damgalarıda bunu gösteriyor. Şimdi mantıklıca düşününce sıkıntının dedicated sunucunuzdan değil, verdiğiniz koruma hizmeti ve benim için özel yapılmış işlemlerdeki hatalarınızdan kaynaklandığını farkettim. Bence bu hatalarda hafife alınacak tarzda değil. Habersizce yapılmasıda cabası.
  • 30-01-2017, 22:28:27
    #22
    DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ticket içerisinde yazılması, aynı olay olmadığı anlamına gelmiyor. Cımbızla alınmış dediğiniz olayların hepsi farklı olaylar ve zaman damgalarıda bunu gösteriyor. Şimdi mantıklıca düşününce sıkıntının dedicated sunucunuzdan değil, verdiğiniz koruma hizmeti ve benim için özel yapılmış işlemlerdeki hatalarınızdan kaynaklandığını farkettim. Bence bu hatalarda hafife alınacak tarzda değil. Habersizce yapılmasıda cabası.
    Tek bir ticketınız dışında uzun uzun konuşulmuş hiç bir ticket yok
    o Ticketınızında %90 ı sizin iş planınıza uygun düzenlemeler ve size bunların ne olduğunun izahı ile geçiyor şayet siz ılımlı bir taleple kalmaya devam etseniz problemsiz bir şekilde yürüyor olurduunz. Buradaki şu konu bile sizin ile 600 mesajda bitmez orada 53 mesaj ile bitmiş olması mucize bu dediğiniz kadar problem yaşanmış olsaydı zaten binlerce mesajımız olurdu ticketda sizin ile .

    Ben ileteceğimi ilettim mehmet bey bundan fazla yapabileceğim bir şey yok. 25. gününde sunucu iadesi diye dünyanın hiç bir yerinde bir şey yok. yaşadığınız sorunlarda bütün ay değil 3-5 gün olmuş onun dışında her zaman size bilsenizde bilmesenizde diğer her müşterimize olduğu gibi yardımcı olunmuş. Bu noktadan sonra ben yeni çıkmış faturanızıda iptal ediyorum ama sizin ticaretten pek bilginiz yok anlaşılan iptal iade denen şeyler resmi olması gerekir cari kapatmak bile o kadar kolay bir iş değildir bir anonim şirkette. Sizin düşündükleriniz gibi olmuyor ticaret ben sizin ile %500 faizli sözleşme yapsam bireysel sözleşmeniz kanuna aykırıdır diye resmi tefe tüfeye çekilir. şirketler arası yapıldı mı ödemek zorundasınızdır. Ben bir büyüğünüz olarak tavsiyem yanlış diretiyorsunuz sabırla açıklıyorum gene her zaman olduğu gibi. Burada bir tane şikayetimiz mevcut değil bugüne kadar bu bile bizim işimizi düzgün yaptığımızın bir göstergesi ama siz diretmek istiyorsanız
    Biz müşterimize güvenerek yeni sunucu aldık iptal talebini zamanında yazılı iletmedi dememiz durumunda sizden 3 aylık sunucu kirası + avukatlık ücretleri tahsil edebiliriz. Bir büyük olarak bu tür şeyler yapmak istemiyoruz konu açık R10 da 25 günlük kullanılan sunucunun iadesini desteklemez. Ben size ikna olmanız ve mantıklı bakmanız için dil döküyorum ama diretirseniz yapabileceğim bir şey yok
  • 30-01-2017, 23:33:17
    #23
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bir ticketınız dışında uzun uzun konuşulmuş hiç bir ticket yok
    o Ticketınızında %90 ı sizin iş planınıza uygun düzenlemeler ve size bunların ne olduğunun izahı ile geçiyor şayet siz ılımlı bir taleple kalmaya devam etseniz problemsiz bir şekilde yürüyor olurduunz. Buradaki şu konu bile sizin ile 600 mesajda bitmez orada 53 mesaj ile bitmiş olması mucize bu dediğiniz kadar problem yaşanmış olsaydı zaten binlerce mesajımız olurdu ticketda sizin ile .

    Ben ileteceğimi ilettim mehmet bey bundan fazla yapabileceğim bir şey yok. 25. gününde sunucu iadesi diye dünyanın hiç bir yerinde bir şey yok. yaşadığınız sorunlarda bütün ay değil 3-5 gün olmuş onun dışında her zaman size bilsenizde bilmesenizde diğer her müşterimize olduğu gibi yardımcı olunmuş. Bu noktadan sonra ben yeni çıkmış faturanızıda iptal ediyorum ama sizin ticaretten pek bilginiz yok anlaşılan iptal iade denen şeyler resmi olması gerekir cari kapatmak bile o kadar kolay bir iş değildir bir anonim şirkette. Sizin düşündükleriniz gibi olmuyor ticaret ben sizin ile %500 faizli sözleşme yapsam bireysel sözleşmeniz kanuna aykırıdır diye resmi tefe tüfeye çekilir. şirketler arası yapıldı mı ödemek zorundasınızdır. Ben bir büyüğünüz olarak tavsiyem yanlış diretiyorsunuz sabırla açıklıyorum gene her zaman olduğu gibi. Burada bir tane şikayetimiz mevcut değil bugüne kadar bu bile bizim işimizi düzgün yaptığımızın bir göstergesi ama siz diretmek istiyorsanız
    Biz müşterimize güvenerek yeni sunucu aldık iptal talebini zamanında yazılı iletmedi dememiz durumunda sizden 3 aylık sunucu kirası + avukatlık ücretleri tahsil edebiliriz. Bir büyük olarak bu tür şeyler yapmak istemiyoruz konu açık R10 da 25 günlük kullanılan sunucunun iadesini desteklemez. Ben size ikna olmanız ve mantıklı bakmanız için dil döküyorum ama diretirseniz yapabileceğim bir şey yok
    Defalarca kez söyledim. Lütfen ilk mesajımın tamamını okuyun. Zaman damgaları ve ekran görüntüleri ile tek tek tek hepsini açıkladım. Halen 3-5 gün olmuş diyorsunuz sorunların sık sık oluştuğu aralık bile 12-13 gün sürüyor. Tekrar söylüyorum ben bu süreç için hakkımı aramaktan vazgeçmiştim fakat bunun hata olduğunu bugün bana gösterdiniz.
    "Biz müşterimize güvenip yeni sunucu aldık" ibareside bana çok ilginç geldi. Siz tüm altyapısını kendiniz sağladığınız bir veri merkezi değil misiniz? Eminim elinizde hali hazırda yatmakta olan sunucular vardır.
    Evet haklısınız bir firmanın finans işlerinden çok anlamam ama müşteri memnuniyeti nedir, mağdur olan müşterime gerekli desteği vermek ve gerektiğinde iadesinin yapılmasının firmanın itibarı için ne kadar önemli olduğunu bilirim. Sırf kesintilerinden bir tanesinde uzun süreli ödeme yapan bir müşterime 245TL iade yapmışım. http://prntscr.com/e2e56i. Ben sizden hizmet aldığım süreçte yaşadığım maddi kaybı değil, koruma hizmeti diye tabir ettiğiniz fakat bana daha çok sıkıntı çıkartan sistem için iade talebinde bulunuyorum.
    Bu arada benim amacımıda yanlış anlamayın gözüm paranızda değil, hakkımın yenmemesini sağlamakta. Yoksa sizden alacağım iade ücreti ile zengin olacakta değilim.
    Kesinleştirmek açısından bir önceki mesajımda da belirttiğim üzere, sunucunuzda bir sıkıntı yoktu, problem network bağlantısı, koruma hizmeti ve yaptığınız müdalelerdeydi. Bu yüzden sadece koruma hizmeti olarak ödediğim 150TL ücretin iadesini talep ediyorum. Böylelikle konuda kapanmış olur ve iki taraf içinde daha fazla yorucu hale gelmemiş olur.
    Not: bu mesajın son mesaj olmasını umut ediyorum. Kanıtlamam veya cevap vermem gereken başka birşeyin kalmadığını düşünüyorum.
  • 31-01-2017, 00:00:17
    #24
    Siyanix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 Tl içinmi bu kadar kendini parçaladın formu meşgul ettin bilader sana 300 tl verim pılını pırtını topla yol al 1 saattir yazdıklarını okudum bende sandım datanı çaldılar sunucunu hacklediler her şey 150 tl içinmi bumu yani ayıp ya koskoca firmaya çamur atmak ne kadar basit oldu.eee tabi sanal artık çocukların eğlence alanı oldu sokaktaki parklar bomboş kaldı çünkü o parklarda 150 tl için kimseye çamur atamıyorsun sen onu bunu bırakta seni hangi hosting firması satın aldı kimin uşağısın onu söylede bilelim.
    "Bu arada benim amacımıda yanlış anlamayın gözüm paranızda değil, hakkımın yenmemesini sağlamakta. Yoksa sizden alacağım iade ücreti ile zengin olacakta değilim."
    Bu cümleleri daha bir önceki mesajımda kurmuşum. Okumadığınız her halinden belli yoksa ilk mesajda bütün olay detaylı olarak açıklanmış. Ayrıca çamur atmak dediğiniz olay kanıtsız olur yine okumuş olsaydınız yaklaşık 20 adet ekran görüntüsünü ilk mesajda atmıştım. Tekrar söylüyorum alacağım iade miktarı gram umrumda değil, önemli olan beni mağdur etmiş olmaları ve hakkımın yenmesini istememem.
  • 03-02-2017, 22:29:32
    #25
    @Yenile; @Sikayet;

    Karşı taraf herhangi bir işlem yapmamıştır. Bilginize.
  • 03-02-2017, 22:48:32
    #26
    DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Yenile; @Sikayet;

    Karşı taraf herhangi bir işlem yapmamıştır. Bilginize.
    Bir şey yapmadık değil 25 gün kullandığınız bir hizmetin iadesini hiç bir kanun ve anlayış kapsamaz . Bir şey yaptık avukatımız emre beyden süresiz iş aktinin tek taraflı feshine yönelik zarar tanzimi davası tarafınıza yakında iletilir biz başka cevap yazmayacağız. Avukatlık ücretleri ile birlikte iptal talebinizi yazılı olarak 15 gün önceden bildirmediğiniz için resmi faturalarınız ile birlikte ödemesini yapınca ticaret ve hukuğu öğrenirsiniz

    iyi çalışmalar.
  • 03-02-2017, 23:06:22
    #27
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey yapmadık değil 25 gün kullandığınız bir hizmetin iadesini hiç bir kanun ve anlayış kapsamaz . Bir şey yaptık avukatımız emre beyden süresiz iş aktinin tek taraflı feshine yönelik zarar tanzimi davası tarafınıza yakında iletilir biz başka cevap yazmayacağız. Avukatlık ücretleri ile birlikte iptal talebinizi yazılı olarak 15 gün önceden bildirmediğiniz için resmi faturalarınız ile birlikte ödemesini yapınca ticaret ve hukuğu öğrenirsiniz

    iyi çalışmalar.
    İlk olarak eğer sizin için bir fark yaratıyorsa 25 gün değil, 23 gün kullandım sunucunuzu. Ayrıca mesajları okuduysanız koruma hizmeti adı altında sağlamaya çalıştığınız sistem için iade istedim ve bu hizmetin iadesini yapamayız diye bir durum söz konusu değil.
    Ayrıca sizinde bu konuda benim gibi gurur yaptığınızı düşünüyorum. Bu yüzden bana iade yapmak istemiyorsanız herhangi bir hayır kurumuna (düzgün bir kurum olursa sevinirim) bana yapmanız gereken iade miktarını bağışlayabilirsiniz. Bu durumda bende şikayetimden vazgeçerim.