• 04-05-2008, 00:04:39
    #64
    Dün komediydi full backup dan eser yoktu

    Neyse sonra sadece forum sql duruyor dendi. SQL yi aldım birde ne göreyim mybb olan forumum.. SQL tabloları SMF olarak gözüküyor anlıyacağınız başka forumun SQL sini vermişler bana bide okadar uğraştık
  • 04-05-2008, 08:45:22
    #65
    AHandaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    strhost sana katılıyorum hosting şikayet bölümünde hostcular niye yazı yazar onu anlamadımki ? nereye baksam hep kendlerini kötülemiş arkadaşlar valla tavsiyem BAŞKA HOSTİNGCİ KONUSUNA ŞİKAYET YAZANLARDAN UZAK DURUN ör: ekinnetworks vb.
    şunuda söylim ben başka firmada 4 ay boyunca sitemin kapalı oldugunu biliyorum. 3 gün 4 gün cabuk gecer ben cok sinirliydim gercekten o yüzden konuyu actım özür dilerim r10 a da bakamıyordum özür dilerim isterdimki diger Güya HOST firmaları konunun saptıgını arz edip kilitlemeye veya acıklama yapmaya kalkışsalardı. işte para işin içine girince Benliğini kaybettiyor bazen
    herkese Hayırlı akşamlar.
    Saygılar
    Siz ne sıfatla böyle birşey diyebiliyorsunuz ? Hizmetimi mi kullandınız ? Herhangi bir ağıza alınmayacak kelimemi sarf ettim. Heryerde şikayet konum mu var ? Siz kim olarak bizi tavsiye etmiyorsunuz ? Bizimde bir misyonumuz var hedefimiz var.Eğer yazdığım mesajda kötüleyici ve sizi tahrik eden bir yazı varsa şikayet butonuna tıklayın ve şikayet edin.

    Konuya cevap yazmamın sebebi ise Yeni-Gün Hosting'in yaptığı laf oyunu gözümüzden kaçmadı ve belirtmek istedim. Nevşehir'de öyle bir olay yok kesinti vs.

    Size gelince @AHandaX. Bu yazdığınız mesajın mantıki bir açıklamasını yapmazsanız biz sizi yöneticiye bildireceğiz.
  • 04-05-2008, 13:22:42
    #66
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burak ve Mehmet,Formatmı atılıyor,Başka bir problemmi var.Bunları belirtin en azından ne oldugu bilinsin.
    Hasan,Atilla haklı 30 YTL felan eksik gönderdik 275 ti sanıyorum fiyatı, kapatada bilirdi Çünkü beklenmedik bi anda yükseldi eouro ödedik Şu gün kapancak dendi o günden önce kapandı bizde başka bir yere aldığmız yedekleri yükledik ondada bazı hatalar oldu yoksa sorun yoktu yüzlercesini açtım onlardada bazıları hatalı hala burak uğraşıyor sadece açıklama yapmak için geldim ben günlerdir yokum olay olmadan da önce yoktum telim hep açık ama bazı sorunlar sebebiyle şehir dışındayım.Herkezden özür diliyorum geldiğimde bu iş hallolur ve nixconda 0 Makinelerde Ücretsiz vericem kimse tarafından yanlış anlaşılmayı istemem yeni bilgisayarlar diziyorum, bu boşlukta... gerçekten herkezden özür diliyorum saygılarımla inanın tüm yorumları okuyacak kadar vaktim yok saygılarımla...
  • 04-05-2008, 19:38:47
    #67
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ufuk gedik : senin taşıdığın yedekleri bende gördüm, boşa milleti karalayıp kendi reklamını yapma, logları bulursam yayınlarım burda. kaldıki bu tip bi konuyu, kendi çıkarın için reklam malzemesi yapman ayıptır!
    öncelikle reklama ihtiyacım yok!
    logları bulursan çok makbule geçer.koyda beraber görelim.
    ödemediğin 1,5 aylık reseller ücretine ne demeli ?
    sunucun varken veyahut resellerin varken üç kuruş para için bugün,yarın diye geçiştirmene ne demeli.

    işine bak ürgüp.hatta bildiğin işi yap.
    nevşehir sana kalmadı.herşey klavyenin tuşuna basmakla olmaz.bir var olursun,bir yok olursun...

    herkez de artist olmuş..asabımı bozma.
  • 04-05-2008, 19:48:15
    #68
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasan,Atilla haklı 30 YTL felan eksik gönderdik 275 ti sanıyorum fiyatı, kapatada bilirdi Çünkü beklenmedik bi anda yükseldi eouro ödedik Şu gün kapancak dendi o günden önce kapandı bizde başka bir yere aldığmız yedekleri yükledik ondada bazı hatalar oldu yoksa sorun yoktu yüzlercesini açtım onlardada bazıları hatalı hala burak uğraşıyor sadece açıklama yapmak için geldim ben günlerdir yokum olay olmadan da önce yoktum telim hep açık ama bazı sorunlar sebebiyle şehir dışındayım.Herkezden özür diliyorum geldiğimde bu iş hallolur ve nixconda 0 Makinelerde Ücretsiz vericem kimse tarafından yanlış anlaşılmayı istemem yeni bilgisayarlar diziyorum, bu boşlukta... gerçekten herkezden özür diliyorum saygılarımla inanın tüm yorumları okuyacak kadar vaktim yok saygılarımla...

    ÜCRETSİZ vermek ne? Yani senden bedava hizmet isteyen mi var? Bakın ben sinirleniyorum artık. Adam sitem nerede diye kafamın etini yiyor sen kalkmış ÜCRETSİZ vereceğim diyorsun. YETER herkesin bir sabrı var şurada da küfretmemek için sıkıyorum kendimi. 3 - 5 kendini bilmez, ne yüdüğü belirsiz gelip kafasına göre Yeni-gün iyi kaliteli vs. diyor. Ama ben burada kimseyle kalite tartışmıyorum. Sitelerin yedeklerini alıyım, istersen bedava dağıt, istersen sat parasını kurumlara bağışla beni baglamaz. Bu akşam sitelerim açılmazsa ben aslan gibi konumu açar gereğinide isterim yöneticilerden. Bu ne yeter!
  • 04-05-2008, 20:41:37
    #69
    benim site şu anda açık yenigün ilgileniyo aslında bende bi sorun çıkmadı siz yoğun bir zamana denk gelmişsiniz
  • 04-05-2008, 20:50:25
    #70
    Arkadaşım 1 hafta oldu yoğunluk nedir bana açıklar mısın?
  • 04-05-2008, 21:18:16
    #71
    Misafir
    konu ikili tartışmalarla anlamsızlaştığı için kilitliyorum.

    hosting sağlayıcısının web sitesinde bulunan telefon veya mail adresleriyle ulaşmayı deneyin.