• 01-05-2008, 18:24:04
    #28
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sırf bu konuya cevap yazmak için mi üye oldun 2 mesajın var ilginç
    arkadasım sırf buraya elestirmek icin uye olmadım ben buraya uye olalı bayagı oldu ve yeni-gunlede bu site sayesinde tanıstım kac gundurde arıyorum ne cvp veriyo nede bi bilgi msne giriyo gormemeslikten geliyo sence bu normal bisiyse bilemem hem bu arada dusene bizimde bi vurdugumuz felan yok sadece bilgi verebilir sorun olmussa olabilir bizde insanız anlarız anlayısla karsılarız ama 3-4 gundur ne msne ne teline bakıyo tek ulasabilecegim yer burası kaldı sen merak etme ben elestirirken birisini cuvaldızı kendime igneyide baskasına batırırım...o yönden tasalanma....
  • 01-05-2008, 18:32:06
    #29
    Üyeliği durduruldu
    serseri07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasım sırf buraya elestirmek icin uye olmadım ben buraya uye olalı bayagı oldu ve yeni-gunlede bu site sayesinde tanıstım kac gundurde arıyorum ne cvp veriyo nede bi bilgi msne giriyo gormemeslikten geliyo sence bu normal bisiyse bilemem hem bu arada dusene bizimde bi vurdugumuz felan yok sadece bilgi verebilir sorun olmussa olabilir bizde insanız anlarız anlayısla karsılarız ama 3-4 gundur ne msne ne teline bakıyo tek ulasabilecegim yer burası kaldı sen merak etme ben elestirirken birisini cuvaldızı kendime igneyide baskasına batırırım...o yönden tasalanma....
    ben o igneyi kendine çuvaldızı başkasına lafını hostçulara söylüyorum eger müşterisi 200 ün felan üzerinde degilse ve panel to panel taşıma yapılıyorsa size cevap verilmiyorsa zaten arkadaşı savunmam eğer olaki insanlık hali yedekler ve veriler uçtuysa hostçu gelebililecek tehdit yada küfürlerden kendini kaçırmak da istiyor olabilir.3-4 gün server kapalı olması nedir bilirim.yeni günü elbette savunmuyorum arkadaşımın reselleri var sistem kuramıyoruz şu anda
  • 01-05-2008, 18:38:11
    #30
    Üyeliği durduruldu
    webmasterevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn de cevap bile vermiyorlar bu nasıl hizmet inş bugün açılır 3 günde taşıma ilginç...
    seninde yaptıgın hostçulugu gördük geçmişi hatırlatma bana giden emekleri ve yedekleri kimse geri getiremez artık
  • 01-05-2008, 18:38:36
    #31
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben o igneyi kendine çuvaldızı başkasına lafını hostçulara söylüyorum eger müşterisi 200 ün felan üzerinde degilse ve panel to panel taşıma yapılıyorsa size cevap verilmiyorsa zaten arkadaşı savunmam eğer olaki uçinsanlık hali yedekler ve verilertuysa hostçu gelebililecek tehdit yada küfürlerden kendini kaçırmak da istiyor olabilir.3-4 gün server kapalı olması nedir bilirim.yeni günü elbette savunmuyorum arkadaşımın reselleri var sistem kuramıyoruz şu anda
    dediginiz gibi insanlık hali sorun olmus olabilir sonucta bizde insanız anlayısla karsılarız diyebilir yani basımıza su turlu olaylar geldi die ama bi acıklama yapacagına kendini kacırıyo yani bende kimsenin adını yada ticari hayatını karalamak istemem ama bole caresizde kalmak acıkcası canımı sıkmaya basladı
  • 01-05-2008, 18:40:40
    #32
    Üyeliği durduruldu
    serseri07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediginiz gibi insanlık hali sorun olmus olabilir sonucta bizde insanız anlayısla karsılarız diyebilir yani basımıza su turlu olaylar geldi die ama bi acıklama yapacagına kendini kacırıyo yani bende kimsenin adını yada ticari hayatını karalamak istemem ama bole caresizde kalmak acıkcası canımı sıkmaya basladı
    eğer bu işten para kazanmak istiyorsanız paraya kıyacaksın yok ben bunu hobi olarak yapıyorum dersen aldırış etmiyecen bu hostçu reklam yaptıgı an şikayetini yazacaksın
  • 01-05-2008, 18:44:39
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    05333637770 onlardan birinin numarası arayın konuşun benimde boşu boşuna param gitti benden size tavsiye çoluk çocukla iş yapmayın.
  • 01-05-2008, 21:02:33
    #34
    Nevsehir'de karadelik oluşmuş fırtına ile içeriye çekiyor herşeyi elektrikte verilemiyormuş.Onun için Yenigün ortada yok (:
  • 01-05-2008, 22:19:33
    #35
    Ben türkiyeden almanyaya (nixcon-netdirekt) 80 gb veriyi 1,5 günde taşıdım.Toplamında 1000 hosting.

    Bu kadar uzun sürmesi imkansız..Günah almak istemem ama farklı bir sorun/problem var ve sanırım açıklanmak istenmiyor.Müşterilerin tepkilerinden de korkuyor olabilirler.

    Ayda birde sunucu taşınmaz müşteri rahatı için.
  • 01-05-2008, 23:29:54
    #36
    30 dakika sonra 4. günümüze gireceğiz