strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben o igneyi kendine çuvaldızı başkasına lafını hostçulara söylüyorum eger müşterisi 200 ün felan üzerinde degilse ve panel to panel taşıma yapılıyorsa size cevap verilmiyorsa zaten arkadaşı savunmam eğer olaki uçinsanlık hali yedekler ve verilertuysa hostçu gelebililecek tehdit yada küfürlerden kendini kaçırmak da istiyor olabilir.3-4 gün server kapalı olması nedir bilirim.yeni günü elbette savunmuyorum arkadaşımın reselleri var sistem kuramıyoruz şu anda
dediginiz gibi insanlık hali sorun olmus olabilir sonucta bizde insanız anlayısla karsılarız diyebilir yani basımıza su turlu olaylar geldi die ama bi acıklama yapacagına kendini kacırıyo yani bende kimsenin adını yada ticari hayatını karalamak istemem ama bole caresizde kalmak acıkcası canımı sıkmaya basladı