arkadasım sırf buraya elestirmek icin uye olmadım ben buraya uye olalı bayagı oldu ve yeni-gunlede bu site sayesinde tanıstım kac gundurde arıyorum ne cvp veriyo nede bi bilgi msne giriyo gormemeslikten geliyo sence bu normal bisiyse bilemem hem bu arada dusene bizimde bi vurdugumuz felan yok sadece bilgi verebilir sorun olmussa olabilir bizde insanız anlarız anlayısla karsılarız ama 3-4 gundur ne msne ne teline bakıyo tek ulasabilecegim yer burası kaldı sen merak etme ben elestirirken birisini cuvaldızı kendime igneyide baskasına batırırım...o yönden tasalanma....
ben o igneyi kendine çuvaldızı başkasına lafını hostçulara söylüyorum

eger müşterisi 200 ün felan üzerinde degilse ve panel to panel taşıma yapılıyorsa size cevap verilmiyorsa zaten arkadaşı savunmam eğer olaki insanlık hali yedekler ve veriler uçtuysa hostçu gelebililecek tehdit yada küfürlerden kendini kaçırmak da istiyor olabilir.3-4 gün server kapalı olması nedir bilirim.yeni günü elbette savunmuyorum arkadaşımın reselleri var sistem kuramıyoruz şu anda