webmasterevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn de cevap bile vermiyorlar bu nasıl hizmet inş bugün açılır 3 günde taşıma ilginç...
seninde yaptıgın hostçulugu gördük geçmişi hatırlatma bana giden emekleri ve yedekleri kimse geri getiremez artık