Burak ve Mehmet,Formatmı atılıyor,Başka bir problemmi var.Bunları belirtin en azından ne oldugu bilinsin.
Hasan,Atilla haklı 30 YTL felan eksik gönderdik 275 ti sanıyorum fiyatı, kapatada bilirdi Çünkü beklenmedik bi anda yükseldi eouro ödedik Şu gün kapancak dendi o günden önce kapandı bizde başka bir yere aldığmız yedekleri yükledik ondada bazı hatalar oldu yoksa sorun yoktu yüzlercesini açtım onlardada bazıları hatalı hala burak uğraşıyor sadece açıklama yapmak için geldim ben günlerdir yokum olay olmadan da önce yoktum telim hep açık ama bazı sorunlar sebebiyle şehir dışındayım.Herkezden özür diliyorum geldiğimde bu iş hallolur ve nixconda 0 Makinelerde
Ücretsiz vericem kimse tarafından yanlış anlaşılmayı istemem yeni bilgisayarlar diziyorum, bu boşlukta... gerçekten herkezden özür diliyorum saygılarımla inanın tüm yorumları okuyacak kadar vaktim yok saygılarımla...