peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hasan,Atilla haklı 30 YTL felan eksik gönderdik 275 ti sanıyorum fiyatı, kapatada bilirdi Çünkü beklenmedik bi anda yükseldi eouro ödedik Şu gün kapancak dendi o günden önce kapandı bizde başka bir yere aldığmız yedekleri yükledik ondada bazı hatalar oldu yoksa sorun yoktu yüzlercesini açtım onlardada bazıları hatalı hala burak uğraşıyor sadece açıklama yapmak için geldim ben günlerdir yokum olay olmadan da önce yoktum telim hep açık ama bazı sorunlar sebebiyle şehir dışındayım.Herkezden özür diliyorum geldiğimde bu iş hallolur ve nixconda 0 Makinelerde Ücretsiz vericem kimse tarafından yanlış anlaşılmayı istemem yeni bilgisayarlar diziyorum, bu boşlukta... gerçekten herkezden özür diliyorum saygılarımla inanın tüm yorumları okuyacak kadar vaktim yok saygılarımla...

ÜCRETSİZ vermek ne? Yani senden bedava hizmet isteyen mi var? Bakın ben sinirleniyorum artık. Adam sitem nerede diye kafamın etini yiyor sen kalkmış ÜCRETSİZ vereceğim diyorsun. YETER herkesin bir sabrı var şurada da küfretmemek için sıkıyorum kendimi. 3 - 5 kendini bilmez, ne yüdüğü belirsiz gelip kafasına göre Yeni-gün iyi kaliteli vs. diyor. Ama ben burada kimseyle kalite tartışmıyorum. Sitelerin yedeklerini alıyım, istersen bedava dağıt, istersen sat parasını kurumlara bağışla beni baglamaz. Bu akşam sitelerim açılmazsa ben aslan gibi konumu açar gereğinide isterim yöneticilerden. Bu ne yeter!