ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ufuk gedik : senin taşıdığın yedekleri bende gördüm, boşa milleti karalayıp kendi reklamını yapma, logları bulursam yayınlarım burda. kaldıki bu tip bi konuyu, kendi çıkarın için reklam malzemesi yapman ayıptır!
öncelikle reklama ihtiyacım yok!
logları bulursan çok makbule geçer.koyda beraber görelim.
ödemediğin 1,5 aylık reseller ücretine ne demeli ?
sunucun varken veyahut resellerin varken üç kuruş para için bugün,yarın diye geçiştirmene ne demeli.

işine bak ürgüp.hatta bildiğin işi yap.
nevşehir sana kalmadı.herşey klavyenin tuşuna basmakla olmaz.bir var olursun,bir yok olursun...

herkez de artist olmuş..asabımı bozma.