• 07-07-2015, 03:35:12
    #1
    Bir haftaya yakın web siteleri kapalı kaldı , sorun cıkabilir dedik savunduk diğer müşterilere kadar bilgi verdim çevrimdışı halde olduğu için . Birde dalga geçermiş gibi web sitesi yok yeniden kurun diye cevap veriyorlar . Verdiğim parada değilim 40 lira önemi yok kendi müşterimize rezil olduk .

    R10 da yüzlerce üye var % 80i kalkar sunucu kurar . Sunucuyu kurmak hosting satmakla bitmiyor bu işler yoksa herkes kalkar bu işi yapar . Ne güvenliğiniz ne müşteri memnuniyetiniz var .

    Ne mail adresime ne telefonuma bilgi verilmedi . Mesajdada söylediğim gibi para iadeside istemiyorum sitenin yedeğini verin . Yada dürüstçe bana yedeği kurtaramadık kayıp kusura bakmayın deyip konuyu tatlıya bağlayın .

    @VDS.TC

    Kendi müşterime 1 haftadır sitesini gösteremiyorum attığım mesaj



  • 07-07-2015, 15:47:10
    #2
    hard disk arızalanmıştı.Yogun bir şekilde botnet mi ddos mu saldırı yapmışlar bana mail geldi.Ben sponsorluktaydım.Yedeğim vardı.Başka bir yerden hosting aldım geçtim.
  • 07-07-2015, 17:35:44
    #3
    Merhaba, ilk olarak siteler 3 gün boyunca ara ara kapalı kalmıştı çalışma nedeniyle. Bu durumu forum, mail üzerinden bildirdik ve çözüme ulaştık. Ne yazık ki yedekleri alırken 2-3 sitede problem çıktı arşiv sorunu sebebiyle bu yüzden size yardımcı olamadık. Parantez içinde yardımcı olamadık diyorum çünkü siz sanalfirma.org adresi için bizden hizmet aldınız ve bu sitede bir sorun görünmüyor, barındırdığınız siteler için ise mesuliyet size aittir. Bizim herhangi bir yedek alma zorunluluğumu ne yazık ki bulunmamaktadır.

    Bkz; http://www.pear.com.tr/hizmet-sozlesmesi.html
    Alıntı
    "Pear" sağladığı hiçbir hizmette yedek alma sorumluluğunda değildir. Yedek alma sorumluğuğu tamamen müşteriye aittir. "Pear" bu konuda kesinlikle sorumlu ve/veya mesul tutulamaz.
  • 07-07-2015, 17:41:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ilk olarak siteler 3 gün boyunca ara ara kapalı kalmıştı çalışma nedeniyle. Bu durumu forum, mail üzerinden bildirdik ve çözüme ulaştık. Ne yazık ki yedekleri alırken 2-3 sitede problem çıktı arşiv sorunu sebebiyle bu yüzden size yardımcı olamadık. Parantez içinde yardımcı olamadık diyorum çünkü siz sanalfirma.org adresi için bizden hizmet aldınız ve bu sitede bir sorun görünmüyor, barındırdığınız siteler için ise mesuliyet size aittir. Bizim herhangi bir yedek alma zorunluluğumu ne yazık ki bulunmamaktadır.

    Bkz; http://www.pear.com.tr/hizmet-sozlesmesi.html
    Sanırım birçok firmada böyle, sizden hangi hesaptan hizmet alınıyorsa sadece o hesabın yedeği alınır, o hesabın altındaki hizmetlerin genellikle yedeği alınmaz diye biliyorum.
  • 07-07-2015, 17:59:17
    #5
    Literary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım birçok firmada böyle, sizden hangi hesaptan hizmet alınıyorsa sadece o hesabın yedeği alınır, o hesabın altındaki hizmetlerin genellikle yedeği alınmaz diye biliyorum.
    Belirtmiş olduğum gibi müşterilerimizin mağdur olmaması adına biz tüm sitelerin yedeklerini aldık lakin konudaki resimde de söylemişim pm ile yüzlerce yedeği tek tek açıp kontrol etmemiz ne yazık ki öyle bir arıza durumunda münkün değil. Veri kaybı olması elbette ki kötü olmuş lakin bu bizim sorumluluğumuzda değildir, şikayet konusu açılması hoş olmamış.
  • 07-07-2015, 19:39:46
    #6
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtmiş olduğum gibi müşterilerimizin mağdur olmaması adına biz tüm sitelerin yedeklerini aldık lakin konudaki resimde de söylemişim pm ile yüzlerce yedeği tek tek açıp kontrol etmemiz ne yazık ki öyle bir arıza durumunda münkün değil. Veri kaybı olması elbette ki kötü olmuş lakin bu bizim sorumluluğumuzda değildir, şikayet konusu açılması hoş olmamış.
    Sitelerde şu anda bir sorun yok dün ve bugun öğlene kadar açılmadı . Dalga geçer gibi içerisinde site yoktu sanırım demeniz sıkıntı zaten . Yoksa problem çıkabilir , dikkat ettiyseniz siz cevrimdışı haldeyken bile bana gönderdiğiniz mesajları madur olmayın diye diğer üyelere açıkladım .

    Konu 1 : Link

    Konu 2 : Link

    Benimle dalga geçer gibi site yokmuş demek yerine yedeği kurtaramadık sanırım , elimizden gelen birsey varsa yardımcı olalım demeniz gönül almak manasında yeterli olurdu . Bir wp kurup 10 sayfa tekrar giremiyecek kadar aciz değiliz . Burda size kızdığım konu ben 3 gün değil 1 haftadır web siteri kapalı iken size sorun çıkartmadan böyle şeylerin olabileceğini söyledim . Reseller kullanıcı adımı ve web sitesinin adresini söylediğim halde sizin ticket açın demeniz bunun üzerine birde site kurulmamış derseniz haklı olarak sinirlenir ve hizmetin sonlanmasını talep ederim .

    Karar sizin halen haklı görüyorsanız kendinizi kapatır konuyu sileriz sıkıntı yok .
  • 07-07-2015, 19:53:52
    #7
    EnginDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelerde şu anda bir sorun yok dün ve bugun öğlene kadar açılmadı . Dalga geçer gibi içerisinde site yoktu sanırım demeniz sıkıntı zaten . Yoksa problem çıkabilir , dikkat ettiyseniz siz cevrimdışı haldeyken bile bana gönderdiğiniz mesajları madur olmayın diye diğer üyelere açıkladım .

    Konu 1 : Link

    Konu 2 : Link

    Benimle dalga geçer gibi site yokmuş demek yerine yedeği kurtaramadık sanırım , elimizden gelen birsey varsa yardımcı olalım demeniz gönül almak manasında yeterli olurdu . Bir wp kurup 10 sayfa tekrar giremiyecek kadar aciz değiliz . Burda size kızdığım konu ben 3 gün değil 1 haftadır web siteri kapalı iken size sorun çıkartmadan böyle şeylerin olabileceğini söyledim . Reseller kullanıcı adımı ve web sitesinin adresini söylediğim halde sizin ticket açın demeniz bunun üzerine birde site kurulmamış derseniz haklı olarak sinirlenir ve hizmetin sonlanmasını talep ederim .

    Karar sizin halen haklı görüyorsanız kendinizi kapatır konuyu sileriz sıkıntı yok .
    Beyefendi kendinize göre haklısınız tabiki fakat ortada bir yanlış anlaşılma söz konusu. Benim size pm gönderdiğim esnada tamamen başımdaki yoğunluk ve sizin kim olduğunuzu çıkaramamam sebebiyle ticket göndermenizi rica etmiştim, kullanıcı oluşturun dememdeki sebep de arşiv bozuk olduğu için ssh da 0 mb olarak görünüyordu, ben de yedeğin bozuk olabileceğini düşünmedim ve sadece hosting açık içinde site yok sanarak size yeni bir hesap açmanızı söyledim. Yani burada bir dalga geçme, umursamama kesinlikle söz konusu olamaz. Ek olarak tüm sunucu dediğim gibi 3 gün kapalı kaldı sadece gündüz vakitleri yedek sunucuyu aktif ettik mağdur etmemek için. Eğer uzun süre kesinti yaşadıysanız bu cache sebeplidir konuda da belirtmiştik bunu. Siteler bugün de hiç kapanmadı dün de. Süreç esnasında da yardımlarınız için teşekkür eder, yedekleriniz için üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Hayırlı akşamlar.
  • 07-07-2015, 22:10:50
    #8
    Müşteri memnuyeti anlayışı sıfır .Geçmişe fatura kestirtmeyede çalışın muhasebecinizde girsin zan altına bu şekilde devam edin .
  • 07-07-2015, 23:10:04
    #9
    Merhaba, konuyu tarafsız şekilde yazıyorum. Birkaç gün önce oluşan arızayı bütün r10 ailesi biliyordur, firma için kötü bir durum fakat kısa sürede çözüme kavuşturuldu benim de bir sitem o sunucuda barınıyordu köstek olmak yerine destek olduk. Sizin durumunuza gelinecek olursa da anladığım kadarıyla kendi sorumsuzluğunuzu firmaya yıkmaya çalışıyorsunuz, kusura bakmayın ama ben böyle anladım ve bu sorumsuzluk yüzünden firma keyfi iade elbette ki yapmayacaktır. Zaten heryerde yazıyor iade politikası.