R10 da yüzlerce üye var % 80i kalkar sunucu kurar . Sunucuyu kurmak hosting satmakla bitmiyor bu işler yoksa herkes kalkar bu işi yapar . Ne güvenliğiniz ne müşteri memnuniyetiniz var .
Ne mail adresime ne telefonuma bilgi verilmedi . Mesajdada söylediğim gibi para iadeside istemiyorum sitenin yedeğini verin . Yada dürüstçe bana yedeği kurtaramadık kayıp kusura bakmayın deyip konuyu tatlıya bağlayın .
@VDS.TC
Kendi müşterime 1 haftadır sitesini gösteremiyorum attığım mesaj
